וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב"ש: "ההגנה התייצבה, חייבים להתחזק מבחינה התקפית"

23.11.2010 / 10:00

למרות שביעות הרצון מאסולין ו-ואשקונסלוס, ניר קלינגר יחפש חלוץ נוסף בינואר. נדב קידר או משה אסולין עשויים לעזוב

בהפועל באר שבע מחכים למועד ההעברות בחודש ינואר הקרוב כדי להחתים לפחות שחקן התקפה אחד. כפי שכבר פורסם, המאמן ניר קלינגר ישחרר את אחד משני השחקנים הגנאים, אברהים בסיט או ג'יימס ביסו, כשהחלוץ נמצא בעדיפות ראשונה.

"ההגנה תחת קלינגר התייצבה, אנחנו חייבים להתחזק בינואר בחלק ההתקפי", אמרו בקבוצה. באר שבע כבשה העונה 13 שערים בלבד, כשרק חמש קבוצות כבשו פחות ממנה. מנגד, היא ספגה 11 שערים בלבד, כולל חמישייה במשחק אחד מבית"ר ירושלים, כך שמלבד המשחק הזה היא ספגה רק שישה שערים ב-10 משחקים. בצוות המקצועי ישנה שביעות רצון מההתקדמות של הבלם עודד גביש, שמאז תחילת העונה צבר ביטחון והפך לשחקן הרכב אצל קלינגר.

הבלם נדב קידר והקשר משה אסולין לא מרוצים ממעמדם בקבוצה וייתכן שיבקשו לעזוב בחודש ינואר. קידר לא שותף העונה באף משחק ליגה, אסולין שיחק 10 דקות בלבד מול מכבי חיפה, זאת כנראה על רקע החתמתו של הקשר ליאור ז'אן ושביעות הרצון מריקרדו פרננדש ו-ויליאם סוארס, שיצרו תחרות קשה על עמדת הקישור האחורי. במועדון אמרו כי לא יעמדו בדרכם אם ירצו לצבור דקות משחק בקבוצה אחרת. ז'אן עדיין סובל מאותה פציעה וייתכן שהמאמן יעניק לו מנוחה במשחק בעכו על מנת שיתאושש לחלוטין. אופיר דוידזאדה שסובב את הקרסול ייבדק וגם הוא בספק למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully