וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היכולת של דבאלישווילי משבשת את התכניות"

23.11.2010 / 9:40

במכבי חיפה יודעים שביכולתו הנוכחית של החלוץ, יהיה קשה למכור אותו לאירופה. הקבוצה תועמד לדין על התפרעות אוהדיה

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

ההתאחדות לכדורגל הודיעה היום (שלישי) כי מכבי חיפה תעמוד לדין בגין התפרעות אוהדיה. כמו כן, הפועל חיפה תעמוד לדין בגין התנהגות בלתי הולמת של שחקניה. כזכור, אמש בסיום הדרבי החיפני (0:0) השליכו אוהדי מכבי חיפה חפצים למגרש, ולפיכך זכו לתגובה מצד שחקני היריבה. הדבר צוין בדו"ח השופט. הירוקים יטענו ששחקני הפועל חיפה התגרו בקהל.

"ברור שהיכולת של דבאלישווילי דווקא לפני חלון ההעברות פוגעת בסיכויים שלנו להחתים חלוץ ברמה גבוהה ומשבשת במידה מסוימת את התכניות. אם לא נצליח למכור אותו, תהיה בעיה להחתים חלוץ נוסף בעמדה הזאת", כך אמרו אמש (שני) במכבי חיפה בעקבות היכולת של החלוץ הגיאורגי, שאחרי הדרבי המאכזב נגד הפועל (0:0) במשחק שנעל את המחזור ה-11 בליגה, רשם רזומה של שער אחד בלבד בשמונה משחקים.

הנשיא יעקב שחר לא מסכים להחתים חלוץ זר ברמה גבוהה לצדו של דבאלישווילי מבלי שהמועדון יכניס כסף ממכירתו, אבל המצב הנוכחי עשוי לשנות את ההחלטה שלו. ייתכן מאוד שבעקבות היכולת בדרבי קיים ספק אם אלישע לוי ייתן לדבאלישווילי שוב את הקרדיט גם במחזור הבא.

חלק מהשחקנים חושבים שזאת תהיה טעות לשחרר את החלוץ, שבעונה שעברה למשל, לא כבש שער בעשרה משחקים רצופים בחלק השני של העונה (תחילת פברואר עד תחילת אפריל), אך לפני שנכנס למשבר כבש עשרה שערים בעשרה משחקים (סוף דצמבר עד תחילת פברואר) וסיים את העונה עם 19 כיבושים בכל המסגרות.

למשחק אתמול הגיע סקאוט פולני שצפה בגל אראל מהפועל חיפה וקיבל המלצות גם על דבאלישווילי, לפני אחד ממשחקיו החלשים העונה.

רכבת עוזבים?

אדריאן סילבה נראה אתמול כעוס לאחר המשחק וייתכן שיקדים את ראשי המועדון בהודעה שעליו לעזוב. סוכנו פיני זהבי, שמייצג גם את בלם הקבוצה איגנסיו קאנוטו, שלא שיחק אמש, ינסה להחזירם לפורטוגל וארגנטינה, כשהמטרה היא להשתחרר מההסכם עם הבלם לגמרי. על פי ראיון שקיים החלוץ אלכסנדר זהבי, שנמצא עם נבחרת ארצות הברית, הוא לא ממהר לעזוב. גם תומר חמד שוקל את עתידו בקבוצה.

סגן הנשיא עוזי מור נכנס אתמול לחדר ההלבשה ושאל מדוע השופט לא שרק לפנדל לאחר הכשלה שבוצעה ליאור רפאלוב. שחקן בקבוצה אמר: "התסריט מול הפועל תל אביב חזר. יכול להיות שקבוצות למדו להתגונן נגדנו. ההבדל מהמשחק ההוא היה ההתקפה של הפועל תל אביב, שידעה לנצל מצב או שניים כדי לכבוש".

בחיפה מרוצים מאוד מהשיפור ביכולת ההגנתית של אייל משומר, שמאז שחזר להרכב לפני חמישה מחזורים, עושה רושם שלא יוותר מהר. עלי עוסמאן שנכלל אתמול בסגל, יגיע היום ליום האימונים המרוכז של לואיס פרננדז ונבחרת ישראל, אבל נראה כי ביכולת הזאת משומר הוא זה שיזומן לסגל לקראת משחק הידידות מול סרביה בחודש פברואר.

למרות שהקבוצה לא ניצחה, השחקנים הדגישו את החשיבות של יניב קטן, שרשם אתמול משחק מצוין. בקבוצה אף היה מי שהמחיא לקשר הקולומביאני ג'ון קולמה. המתיחה במפשעה של ליאור רפאלוב, שעלה עם זריקה והוחלף במחצית השניה, כנראה החמירה. עידן ורד מתחרה על חולצת ההרכב לקראת המשחק מול הפועל אשקלון ויעלה עם מגן כתף מיוחד. הקשר אנדריי פיליאבסקי ימשיך להתאמן עם הקבוצה עד שתתקבל החלטה בעניינו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully