וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: הצ'ארג'רס שוב בעניינים

23.11.2010 / 8:20

סן דייגו הביסה את דנבר 14:35, חזרה למאזן חצוי ומאיימת על קנזס סיטי שבראש ה-AFC מערב. וינס יאנג נכנס ל-IR

סן דייגו חזרה הלילה למאזן חצוי של 5:5, כמו זה שיש לאוקלנד ובפיגור משחק מקנזס סיטי (4:6), לאחר שגברה על דנבר 14:35. לצ'ארג'רס היה זה ניצחון שלישי ברציפות, לאחר פתיחה רעועה של העונה, אבל כמו בשנים עברו, כשמגיע נובמבר הם מתעשתים. הברונקוס צריכים להתחיל לחשוב על הדראפט.

פיליפ ריוורס מסר ל-233 יארד וחילק ארבע מסירות לטאצ'דאון, כשהנהנה העיקרי הוא פטריק קרייטון, שהפך לאחרונה למטרה החביבה על הקוורטרבק. הוא סיים עם 105 יארד וטאצ'דאון בשלוש תפיסות. על הקרקע, מייק טולברט רשם 111 יארד וגיחה לאנדזון. 217 יארד, טאצ'דאון ואיבוד לקייל אורטון, כשברנדון לויד ממשיך בעונה הסנסציונית שלו עם 78 יארד והבקעה.

מסתבר שמאמן טנסי ג'ף פישר באמת התכוון למה שאמר, והקוורטרבק שלו וינס יאנג לא יראה מגרש עוד העונה. הטייטאנס הכניסו את יאנג לרשימת הרזרבות, בשל פציעה בבהן שמחייבת ניתוח. גם מצב בריאותי טוב יותר של יאנג לא היה מעניק לו דקות משחק רבות בשל התקרית בה זרק ציוד ליציעים ונעלם במהירות מהאיצטדיון לאחר ההפסד 19:16 לוושינגטון.

הג'איינטס איבדו לשלושה שבועות את התופס הבכיר שלהם האקים ניקס. בכך מצטרף ניקס לסטיב סמית', שלא ברור מתי יחזור, וניו יורק בבעיית תופסים קשה. טוני דאנג'י הכחיש מועמדות למינסוטה, לאחר שזו פיטרה את בראד צ'ילדרס. ריצ'רד סימור מאוקלנד נקנס ב-25 אלף דולר בגין הפגיעה בבן רות'לסברגר מפיטסבורג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully