וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "הרבה קבוצות מתקשות נגד צפיפות"

מאמן מכבי חיפה חיפש תירוצים בסיום התיקו המאכזב בדרבי. שחקנים: "יש בעיה התקפית". סקאוט בלגי עקב אחרי גל אראל

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בדיוק כמו בעונה שעברה, מכבי חיפה לא הצליחה לפרוץ את המערך ההגנתי של הפועל חיפה וסיימה את הדרבי ב-0:0 מאכזב, שמותיר אותה במקום השלישי ובמרחק שתי נקודות מהמוליכה עירוני קרית שמונה. הירוקים שוב הציגו כדורגל שבלוני ואפור, לא ידעו לייצר מצבים במשחק המסודר ואלמלא שתי הצלות גדולות של ניר דוידוביץ' גם היו יורדים מנוצחים מול קבוצה שבאה כדי להוציא נקודה.

בסיום המשחק שחקני מכבי חיפה באו בטענות בחדר ההלבשה בנוגע לעבירה שבוצעה על ליאור רפאלוב, למרות שהיא בוצעה מחוץ לרחבה. סגן הנשיא עוזי מור נכח בחדר ההלבשה ואמר לסובביו: "היה פנדל, לא ברור למה השופט לא שרק". אכזבה נרשמה בחדר ההלבשה, ואחד השחקנים הוסיף: "הפועל הסתגרה במשך רוב המשחק ובנתה את המשחק על מתפרצות, בדיוק כמו שאלישע אמר לנו ביום חמישי, אבל צריך להיות הוגנים ולומר את האמת - הם עמדו טוב על המגרש, ובאו לשחק כמו שצריך לשחק בדרבי. ברור שיש לנו בעיה מבחינה התקפית, אבל יש מאמן שייתן על כך את הדעת. לא היו היום הרבה דרכים לפרוץ את ההגנה של הפועל חיפה, אבל היינו צריכים להבקיע את הראשון וזה היה פורץ את המשחק".

אלישע לוי: "הכל בצמרת פתוח"

"אנחנו באים הביתה והמטרה שלנו היא לעשות הכל כדי לנצח, לא תמיד זה מצליח", הסביר מאמן מכבי חיפה אלישע לוי בסיום. "זה קורה לנו ולהרבה קבוצות נגד צפיפות כזאת גדולה, אבל זו לא סיבה, במיוחד אם במחצית השנייה בנאדו ומימון עומדים בקו החצי ואנחנו משתמשים בכל הכלים ההתקפיים שלנו".

על הצבתו של ליאור רפאלוב בהרכב חרף הפציעה ממנה הוא סובל, אמר המאמן: "הוא היה כשיר ולא התלונן לפני המשחק. אני לעולם לא אתן לשחקן שלא מרגיש טוב לשחק. דווקא שחקן כמו רפאלוב יכול להתאים נגד צפיפות. יניב קטן נראה יותר טוב בכל משחק. זה התחיל נגד הפועל ת"א ואחר כך נגד רמת גן. חוץ מזה שהוא לוקח מנהיגות הוא נראה במצב פיזי יותר טוב".

מאמן מכבי חיפה התייחס גם למצב בצמרת: "הכל פתוח, אנחנו נמצאים במקום טוב למעלה. אני לא מרוצה מהיכולת, אבל מרוצה מהעובדה שעם כל הנסיבות אנחנו קרובים מאוד. אם נעשה מה שצריך ושחקנים יחזרו לכושר, נוכל להתקדם". על ולדימיר דבאלשיווילי הוסיף: "חלוץ נמדד בתקופות. לפעמים כשהוא לא מבקיע יורד לו הביטחון, אבל אני נותן לו את הזמן.

השוער ניר דוידוביץ' אמר בסיום: "הרגל המסיימת והכדור ברשת היו חסרים. אני מקווה שבמשחקים הבאים נשכיל יותר לנצל את המצבים ליד השער. בסך הכל אני חושב שעשינו משחק טוב. הנענו כדור יפה נגד קבוצה שצופפה. אני מרגיש בסדר גמור, מרגיש התקדמות מאימון לאימון וממשחק למשחק. אני מקווה שבעתיד גם השוער, ההגנה הקישור וההתקפה יעשו את העבודה ונצא עם נקודות".

בן בסט: "התיקו משקף במשחק הזה"

אצל הפועל חיפה, המאמן ניצן שירזי היה מרוצה מהנקודה: "הנתונים מראים שעד עכשיו בכל פעם ששיחקנו נגד יריבה טובה על הנייר, התגוננו בצורה חכמה. מכבי חיפה הייתה טובה יותר והחזיקה יותר בכדור. זה לא מפתיע אותי כי אנחנו עלינו עם קבוצה צעירה מאוד. השחקנים מקבלים אמביציה והדבר שהכי מאתגר אותנו כמאמנים הוא להביא את השחקנים לרמת מוכנות מול קבוצות כאלה".

עדן בן בסט הוסיף: "יכולנו לנצח, אבל מכבי חיפה גם הגיעה להזדמנויות. אני חושב שהתיקו משקף במשחק הזה. עבדנו קשה, נלחמנו וסגרנו טוב. אנחנו שומרים על יציבות לאורך זמן, ניצן מנסה ליצור משהו חדש, שיהיה לנו רצף של צבירת נקודות ולא נפסיד".

סקאוטים מאירופה, ככל הנראה מפולין, נכחו במשחק ועקבו אחר הקשר גל אראל, כמו גם אחרי חלוץ מכבי חיפה ולדימיר דבאלישווילי, שהציג משחק חלש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully