וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אשקלון: טובול צפוי לעמוד בפני ועדת משמעת

22.11.2010 / 13:45

השופט דניאל בר נתן בדו"ח לאיגוד השופטים: "קרא לי מטומטם". גורם באשקלון: "שערורייה, ממתי מרחיקים שחקן ספסל?"

קשר הפועל אשקלון, אדיר טובול, צפוי לעמוד בפני וועדת משמעת של ההתאחדות לכדורגל, זאת בגין הרחקתו במשחק אמש (ראשון), בבאר שבע. בהפועל אשקלון זעמו על ההחלטה, לאחר שטובול הורחק מהמגרש למרות שהיה שחקן ספסל. באיגוד השופטים סיפרו הבוקר כי השופט דניאל בר נתן כתב בדו"ח השופט "השחקן קרא לי מטומטם".

כזכור, טובול מחה על ההחלטה של בר נתן שלא להעניק לקבוצה שלו פנדל, אחרי הכשלה שבוצעה לכאורה על הקשר שניר גואטה. "אני לא נוהג לדבר על שופטים", אמר גיא עזורי בתגובה לאחר המשחק, "אבל היה מגיע לנו פנדל". גורם באשקלון הוסיף: "אם יעמידו אותו לדין זאת תהיה שערורייה. ממתי מרחיקים שחקן ספסל? כנראה שמישהו מנסה לגנוב את ההצגה".

בהפועל אשקלון קמו לבוקר שאחרי ההפסד עם שביעות רצון קטנה מצורת המשחק של הקבוצה, אך עם הרבה אכזבה וחשש עקב העובדה כי הקבוצה צברה את הפסדה הרביעי ברציפות ולא הבקיעה ולו שער זכות אחד במשחקים אלה. גיא עזורי אמר: "אני דווקא מרוצה מאיך שנראינו ועמדנו על המגרש, במיוחד אחרי שהגענו עם סגל חסר מאוד. לא חושבים על המצב, אלא על איך להרים את הראש, לחזור לצבור נקודות ולהילחם על ההישארות בליגה".

"באר שבע? זה גוש לא קטן של אוהדים שרק פוגעים במועדון ובקבוצה", התייחס עזורי ליריבה אותה אימן בעונה שעברה. אגב, במחזור הבא תארח אשקלון את מכבי חיפה, כאשר ערן לוי ומג'ד יונס צפויים לחזור ולעמוד לרשותו של המאמן, ואולי אף רביד גזל שמחלים מפציעה. דווקא חלוץ הקבוצה, אריק גאו, מרגיש אופטימי, ואמר: "זה מקרי שלא הבקענו ארבעה משחקים, יש לנו קבוצה טובה ואנחנו רק נלך ונתשפר. אפס שערים? אנחנו שווים הרבה יותר טובים מזה וכולם יראו את זה. מכבי חיפה? אני לא מפחד מאף קבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully