וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וינס יאנג יורד לספסל, כנראה לתמיד

22.11.2010 / 11:51

הקוורטרבק של טנסי התפרץ על המאמן, מקורות בקבוצה סבורים שימיו כפותח הסתיימו. סימור היכה את ביג בן והתנצל

נראה שהקיץ הקץ על הקריירה של וינס יאנג בטנסי. הקוורטרבק של הטייטאנס לא היה מרוצה, בלשון המעטה, מההפסד 19:16 לוושינגטון בהארכה ובמיוחד מהעובדה שהוחלף בעקבות פציעה. הוא ניסה לחזור לשחק, אולם המאמן ג'ף פישר דבק ברוקי שהחליפו ראסטי סמית'. יאנג זרק את מגני הכתפיים והחולצה שלו ליציע בסיום המשחק ומיד עזב את האצטדיון. שלוש שעות לאחר מכן צייץ בטוויטר: "מצטער, אבל רק רציתי לשחק".

מי שלא התרשם מחצי ההתנצלות הזו הוא פישר, שלפני הבריחה של השחקן אמר לו "אל תעזוב את החברים שלך" וקיבל את התשובה: "אני לא עוזב אותם, אני עוזב אותך". המאמן אמר: "הוא זרק חצי מהמדים שלו ואני ממש לא חושב שזו הדרך להגיב. יש דברים שאנחנו צריכים לברר אתו". בקבוצה טוענים כי פישר לא יעבור בשתיקה על ההתפרצות של יאנג, והאחרון לא יזכה ביותר מדי דקות משחק במשחקים שנותרו עד תום העונה.

יש כאלה שקשה להם לראות את היריבה חוגגת. אחד מהאנשים הללו הוא ריצ'רד סימור מאוקלנד, שחבט בפניו של קוורטרבק פיטסבורג בן רות'לסברגר, לאחר שהאחרון חגג טאצ'דאון וכנראה אמר לו משהו. סימור שלח את ידו לפניו של ביג בן, הפילו לקרקע והורחק מיד. "אני מתנצל בפני החברים שלי", אמר סימור אחרי המשחק, "לעולם לא אעשה משהו שיפגע בהם או בשחקן יריב. אתה תמיד רוצה להגן על עצמך, אבל אין תירוצים". הסטילרס הביסו את הריידרס 3:35.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully