וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת תעמוד לדין בגין עבירה בהקצאת כרטיסים

22.11.2010 / 10:30

"ויצמן יער" חקרה, היועה"מ הזמין את הקבוצה לבית הדין: "לא קיבלנו את כתב האישום". ההתאחדות: "הכל יתבהר בבית הדין"

היועץ המשפטי של ההתאחדות לכדורגל, עו"ד שלום אבן עזרא, החליט הבוקר (שני) להעמיד לדין את הפועל פתח תקוה, בגין עבירה על תקנון ההתאחדות לכדורגל בנושא הנפקת כרטיסים. המנכ"ל אפי צפריר קיבל הבוקר את הזימון לדיון ובשלב זה מנסים בקבוצה מהי בדיוק חומרת העבירה.

על פי גורם בהתאחדות, הדבר קשור לחקירה שביצע חברת החקירות של ההתאחדות לכדורגל, "ויצמן-יער". אחד המשחקים שנחקרו במסגרת הפרשה היה משחקה הביתי של הקבוצה מול מכבי חיפה באצטדיון רמת גן, לפני כשלושה שבועות. מפתח תקוה נמסר הבוקר: "טרם קיבלנו את כתב האישום. ככל הידוע לנו, משרד הכרטיסים עושה את עבודתו נאמנה".

כזכור, בשבועות האחרונים ערכה "ויצמן-יער", חברת החקירות שפועלת פעולה עם ההתאחדות, חקירה מקיפה בנוגע להקצאת כרטיסים. גורם בהתאחדות סיפר הבוקר: "לפני מספר שבועות פתחה ויצמן יער בחקירה בנוגע להקצאות כרטיסים. במסגרת
החקירה עלו חשדות נגד הקבוצה. הדברים יתבררו בדיון שייערך בבית הדין". אחת החשודות המרכזיות בפרשה הייתה הפועל פתח תקוה, ולכן חוקרים של "ויצמן יער" הגיעו לקופות האצטדיון ובדקו את התנהלות משרד הכרטיסים. הממצאים שהתגלו הועברו לידי האגף המשפטי של ההתאחדות, שבחן את חומר החקירה והחליט לקרוא לראשי הקבוצה לבירור מקיף.

תורג'מן בועט בימין, אבל הבקיע בשמאל

השער של אלון תורג'מן הפתיע מאוד את אנשי הקבוצה, לא בגלל היכולות שכבר היו מוכרות ליובל נעים מאימוני הקבוצה, אלא בגלל עניין. את השער היפהפה הבקיע בשמאל, אבל הוא בכלל בועט ברגל ימין. "אני שמאלי ביד, אבל ימני ברגל. זה לא היה פשוט. עמדתי בחצי זווית, גיא דיין הרים לי כדור חד, הייתי רגוע והשתלטתי על הכדור יפה. אני שמח שזה נכנס".

את קור הרוח ברחבה והתנועה בגול הוא למד מחלוץ רחבה זכור משנים עברו. לא רונן חרזי, גם לא אלי אוחנה – אלא אורן מוחרר, פעם בהפועל פתח תקוה, היום במועדון ספורט כפר קאסם. "אורן אימן אותי בטוברוק ועבד איתי על הסיומת מול השער. זה גול של עבודה", הוא אומר. "אבל מגיע הרבה קרדיט ליובל נעים על החילוף, שהבין שאני מסוגל לשנות את המשחק ברגע שזגורי נפצע. היה לי מה להוכיח לו, זה התעכב קצת, אבל בסוף זה נכנס".

מיד לאחר המשחק התקשר אליו הבעלים של טוברוק, אריק איזיקוביץ'. שניים מתוך ארבעת השחקנים ששידך לקבוצה, דודו ביטון ותורג'מן, הם הכובשים היחידים לזכותה בליגה. "רפי דהן כבר הבקיע בגביע הטוטו, עכשיו אנחנו מחכים שהוא וניסן אלקלעי יבקיעו בליגה", אמרו הבוקר בטוברוק, שם חגגו את השער של תורג'מן.

אתמול שוחח סוכנו של החלוץ הניגרי של שארקס ג'ון אונדונגו (24) עם הנהלת הקבוצה במטרה להנפיק לשחקן ויזה, כדי שיגיע בקרוב למבחנים בקבוצה. כפי שפורסם אתמול, בקבוצה החליטו לשחרר את החלוץ אוהד קדוסי. החלוץ יקבל הודעה על שחרור סמוך לינואר והוא עשוי לחתום בבני סכנין, שם הוא מבוקש בשנתיים האחרונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully