וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלו: "אנחנו מבינים את השיטה בהגנה ובהתקפה"

22.11.2010 / 8:09

פורוורד מכבי ת"א הסביר את הפריחה של הקבוצה בתקופה האחרונה. פארגו: "מבטיח שנשחק חזק מול ויטוריה"

מכבי תל אביב המשיכה אמש (ראשון) במומנטום המצוין שלה, כשהביסה את ברק נתניה בתוצאה 69:117. לא רק על המגרש נראית מכבי מלוכדת. בניגוד לעונה שעברה, בה היו בקבוצה מספר שחקנים סוליסטים - הן על הפרקט והן מחוצה לו - העונה האווירה בין השחקנים חמימה.

גם אמש נרשמו לא מעט חיוכים בחדר ההלבשה, שחקני הקבוצה נשארו בו דקות ארוכות לאחר המשחק והירבו להתלוצץ ביניהם. אחד האחרונים לצאת היה ג'רמי פארגו. השחקן מיהר לגשת לחדר הצדדי בו נכח המאמן דייויד בלאט, ולאחר שיחה קלילה יצא למסדרון עם צחוק מתגלגל.

"זה היה משחק מרגש, אני שמח שהופענו כפי שהופענו והצלחנו לייצר הרבה סלים", אמר פארגו. "קלענו הרבה, 117 נקודות, זה מפתיע. האם אנחנו קבוצה הגנתית או התקפית? זה לא משנה כל עוד אנחנו מבצעים כראוי את מה שאנחנו צריכים ומשיגים את המטרות אותן אנחנו מסמנים", סבור פארגו.

"אנחנו מצליחים לשמר את הדברים הטובים שלנו, ואני מקווה שנמשיך ככה גם במשחק הקרוב מול הספרדים", הוסיף פארגו. "אנחנו ממשיכים ממשחק למשחק ומנסים לבצע על הצורה בטובה ביותר במטרה להצליח, ואני מקווה שכך נעשה גם מול לבוראל. אני לא יודע כיצד ייראה המשחק מול לבוראל אבל אנחנו נמשיך לשחק חזק, נתכונן חזק כדי להגיע מוכנים למשחק. אני יכול רק להבטיח שנבוא לשחק חזק, היינו מרוכזים במשחקים הקודמים וכך נמשיך לעשות".

"שיחקנו חזק. זה אחד מהמשחקים הבודדים שבהם הצלחנו לשחק את כל הארבעים דקות בצורה אינטנסיבית", הסביר דורון פרקינס את הניצחון הגדול. "האם ההפרש מראה כי נתניה חלשה או האם אנחנו חזקים? אני חושב ששיחקנו טוב, דיברנו על מה הם אוהבים לעשות, יש להם קלעים לא רעים, ניסינו לקחת מהם את הכדור".

פרקינס התייחס למשחק היורליג הקרוב. "כולם יודעים מי היא ויטוריה, זה משחק טוב אבל אנחנו במקום הראשון ונבוא לשחק ולשחק חזק, זה יהיה משחק חשוב וגדול", מבטיח פרקינס.

דייויד בלו הוסיף: "אני חושב שנתניה לא חלשה, אלא אנחנו טובים, אנחנו בתקופה טובה עכשיו, והכי חשוב שכולם בריאים, אנחנו מתחילים להבין את השיטה של המאמנים בהגנה ובהתקפה", סיפר בלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully