וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינגר: "הדברים שלא עבדו ברי תיקון"

דודו עזריה

21.11.2010 / 23:14

מאמן הפועל באר שבע יודע שקבוצתו לא הרשימה למרות ה-0:1 על אשקלון. עזורי: "אם נמשיך לשחק ככה, נישאר בליגת העל"

הצופים שהגיעו הערב (ראשון) לאצטדיון וסרמיל ראו משחק חלש מאוד בין הפועל באר שבע להפועל אשקלון. שער נגיחה של עודד גביש בדקה ה-60 קבע 0:1 קטן למארחים שעלו למקום השישי. אשקלון ספגה הפסד רביעי ברציפות כאשר בכולם היא לא הצליחה לכבוש שער זכות.

"אני לא מרוצה מהמשחק, אבל מרוצה מהנקודות", סיכם בסיום המאמן המנצח ניר קלינגר. "אני יכול להגיד בפה מלא שרק החל מהדקה ה-50, כשריקרדו פרננדש נכנס, התחלנו לשחק נכון. יש הרבה דברים שלא עבדו, אבל אלו דברים ברי תיקון וחשוב לעשות את זה תוך כדי צבירת נקודות. יחד עם זאת, אין ספק שנצטרך לשפר את אורך זמן המשחק שלנו".

קלינגר לא אהב את משחק קבוצתו בדקות האחרונות: "הפאניקה בעורף קשורה למה שקרה לנו במשחק הקודם. חמש הדקות האחרונות היו מיותרות מבחינתנו". המאמן התייחס לצורת המשחק של קבוצתו מול יריבות שמסתגרות: "קבוצות באות לשחק נגדנו מאורגן ומסודר מבחינה טקטית. רואים את זה בהרבה משחקים, ולשמחתנו, פרט למשחק הבית הראשון מול בני יהודה לא נעקצנו על ידי קבוצה שבאה להסתגר. אנחנו צריכים להיות ווינרים ולא להתבכיין על קבוצות שמשחקות סגור".

קלינגר הודיע גם שבכוונת באר שבע להחתים את הקשר ההתקפי יוסי תורג'מן: "הוא התאמן איתנו בחודשים האחרונים ואנחנו חושבים שהוא שחקן מוכשר שיוכל לתרום לקבוצה", אמר המאמן וציין כי לטעמו הסגל קצר מדי. אגב, במהלך המשחק איבדה באר שבע את אופיר דווידזאדה שסובב את הקרסול וליאור ז'אן שהתלונן על כאבים במפשעה.

עזורי: "הקוון אמר שהיה פנדל"

מאמן אשקלון, גיא עזורי, שב לבאר שבע לראשונה מאז התפטרותו בחודש פברואר וספג קללות מהאוהדים המקומיים. "לא נפלנו מבאר שבע. שיחקנו נכון ומסודר ועשינו את הדברים בצורה הכי נכונה שאפשר. הדברים הקטנים מנצחים משחקים והיום הדברים הקטנים ניצחו. השופט שגה כשלא שרק לנו פנדל. הקוון אמר לשניר גואטה שהיה פנדל, אבל זו היסטוריה. כמו שמאמנים ושחקנים טועים, גם שופטים טועים".

עזורי התייחס להרכב החסר של קבוצתו: "אני מעריך ומכבד את כל השחקנים שלי. אלו ששיחקו היום שיחקו מצוין ואמרתי להם להרים את הראש. אם אשקלון תשחק ככה היא תישאר בליגה. התפקיד שלי הוא להרים את הקבוצה. אנחנו מאמינים בשחקנים שלנו ובטוחים שגם בעונה הבאה אשקלון תשחק בליגת העל".

על קבלת הפנים אמר עזורי: "זה עבר לידי שמונה חודשים אז שלא יעבור לידי 90 דקות? זה חלק מהמציאות של הפועל באר שבע. יש פה קהל נהדר, אבל גם חלק שהורס את כל מה שעושים פה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully