וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "אנחנו משחקים נכון וחזק, זה הפך להרגל"

21.11.2010 / 23:14

מאמן מכבי ת"א הסביר את הרצון של קבוצתו לדרוס בכל הזדמנות: "יש לנו תשוקה בהגנה". אלפסי: "כל מה שניסינו נכשל"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

לא היה נעים להיות אוהד ברק נתניה הערב (ראשון). מכבי תל אביב מחצה, דרסה והשפילה את הקבוצה הבינונית של אריק אלפסי 69:113, וכרגע נדמה כאילו סגנית האלופה של דייויד בלאט נמצאת במומנטום מעולה לקראת המשך המאבקים ביורוליג. המאמן המנצח נשאל בסיום על רמת המוכנות של קבוצתו, שלא מזלזלת פשוט באף משחק העונה, והתוצאות נראות בהתאם.

"לא צריכה להיות ירידה במשחק, זה עניין של מנטליות", הבהיר בלאט. "אם אתה נותן לזה לקרות, זה קורה. אנחנו החלטנו לשחק נכון, אינטנסיבי וחזק וזה הופך להיות הרגל. יש בקבוצה אמונה ותשוקה בהגנה, השחקנים מבינים שצריך לשמור ולעזור אחד לשני. יש לנו הרבה שחקנים ששווים חמישייה, אז כשהם עולים על המגרש הם יודעים שהעבודה שלהם זה לשחק והיכולת שלהם באה לידי ביטוי. זה היתרון כשיש 11 שחקנים. זה ישמע מצחיק אבל אני חושב שיש הרבה דברים לשפר ואני לא אומר זאת בזלזול אלא בכנות".

למרות מבול השלשות של מכבי הערב, בלאט בחר להחמיא בעיקר לסופוקליס שחורציאניטיס בסיום: "ראיתם את סופו עושה דברים מדהימים בהגנה. אי אפשר להיכנס מולו לצבע, הוא היה יוצא מן הכלל. אני מאוד נהניתי מאיך שהוא שמר והשקיע בהגנה".

טל בורשטיין, שסוף סוף מצא את היד עם 17 נקודות במשחקו הטוב ביותר מאז חזר ארצה, סיכם: "אנחנו כל הזמן אומרים שצריך להמשיך באותה דרך, אסור לתת לטבע האנושי לתת לנו להרפות ולהירגע, יש לנו משחק סופר קשה ביום חמישי. היום כולם שיחקו טוב ותרמו, כולם נהנו וכיף גדול לנצח ככה. אני מקווה שנמשיך עם זה עד סיום העונה. בטוח יהיו ימים חלשים יותר, אבל בזכות ההגנה נוכל לנצח גם משחקים כאלה".

ג'רמי פארגו, שנמצא בכושר מצוין והערב הפציץ 4 מ-5 מחוץ לקשת, הוסיף: "דברים עובדים לנו כמו שצריך ואנחנו רוצים להמשיך להשתפר. תמיד אפשר להיות טובים יותר, אנחנו הולכים כל הזמן קדימה. רצינו לנצח היום ועשינו את זה, עכשיו יש לנו זמן לחגוג ואז נתחיל להתכונן למשחק הבא ביורוליג".

ליאור אליהו כבר עם הראש ביום חמישי, אז יפגוש את קבוצתו לשעבר מויטוריה: "זה היה ניצחון בהפרש גדול, אבל אנחנו חייבים להישאר צנועים, כי ביום חמישי ביורוליג כבר יהיה סיפור אחר לגמרי, אלה שחקנים ברמה שונה, עם רוטציה עמוקה. קאחה עשו שינויים, והם יכולים להעניש אותנו אם לא נהיה מרוכזים. באופן אישי יהיה קצת פיקנטי לשחק מול חלק מהחברים שלי לשעבר, אבל אשים את הדברים בצד".

אלפסי: "מכבי מכונה משומנת, אין מה להכביר במילים"

מנגד, בברק נתניה ליקקו את הפצעים. "חוץ מהרבע הראשון לא ממש הגענו למשחק הזה", הודה אריק אלפסי בסיום. "ציפיתי שניראה אחרת, אבל כל מה שניסינו לא עבד - מכבי מכונה משומנת ולא מצאנו פתרונות הגנתיים. מכבי שומרת מדהים, חכם, הם משחקים אגרסיבי, לא התמודדנו מול הגנה כזו עד עכשיו. לא אהבתי שנראינו ככה, אני מקווה שהשחקנים יקומו מזה מהר. אין הרבה מה להכביר במילים אחרי משחק כזה. אני נותן את הקרדיט לקבוצה שממול שנראית נפלא".

אלירן גואטה הוסיף: "מול קבוצה טובה יותר קשה מאוד לדבר על הפרש. לא נתעלם מכך שהם ברחו לנו, הגיע להם הניצחון. יש לנו משחק ביום שלישי, אין לנו הרבה ברירות ונקווה שנשכח מזה מהר מאוד, חייבים להתאושש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully