וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: האם הפעם בלומפילד יהיה מלא לאלופות?

21.11.2010 / 19:42

2,500 כרטיסים נותרו למשחק מול בנפיקה, האחרון של האדומים השנה במפעל. זהבי סובל מנקע בקרסול, גם באדיר וידין בספק

הפועל תל אביב תחל מחר (שני) את הכנותיה למשחק הביתי האחרון שלה בשלב הבתים של ליגת האלופות, בול בנפיקה ליסבון ביום רביעי. בשלב זה עדיין לא ברור מי ייכלל בסגל לאור מכת הפציעות שמשפיעה על ההכנות למשחק. היום התברר כי הקשר ערן זהבי, שנפצע אתמול במשחק הניצחון בסכנין, סובל מנקע בקרסול והוא בספק למשחק. בקבוצה עושים מאמצים להכשיר את השחקן, ואם זהבי יצליח לערוך אימון מלא ביום שלישי, הוא יהיה בהרכב.

גם אביחי ידין ו-וואליד באדיר עדיין בספק להתמודדות. השניים, שלא שיחקו בסכנין, ערכו אימון ריצה קליל ולא ברור האם יוכלו לעמוד לרשותו של אלי גוטמן ברביעי. לגבי ידין, בצוות הרפואי אופטימיים לגבי שיתופו, בעוד סיכוייו של באדיר להיות כשיר נראים נמוכים יותר.

איתי שכטר, שחזר אתמול למגרשים לאחר מספר שבועות של היעדרות, עדיין סובל ממיחושים ברגלו זכר לקרע בשריר האחורי. לאחר האימון המסכם ביום שלישי יוחלט האם הוא יפתח בהרכב מול אלופת פורטוגל או שמא יעלה מהספסל. אם יוחלט ששכטר יפתח, בן שהר יירד לספסל.

הקשר הצרפתי רומן רוקי אמור לשוב ארצה להמשך הטיפולים. במועדון מעוניינים לשחרר את השחקן עם פתיחת חלון ההעברות בחודש ינואר, אך עד שלא תימצא קבוצה שתקלוט את הקשר, הצרפתי ימשיך להיות חלק מהאדומים.

מהפועל תל אביב נמסר כי 2,500 כרטיסים למשחק עדיין נותרו בקופות. 11,500 צופים כבר הבטיחו את מקומם בבלומפילד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully