וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: סטיבן כהן ייעדר יותר מחודש

21.11.2010 / 14:30

הקשר שנפגע בברך צפוי לחזור למגרשים לקראת הסיבוב השני של הליגה. שי חדד ותומר בן יוסף נקנסו ב-3000 ש"ח כ"א

סטיבן כהן, שנפגע אתמול (שבת) בברכו במהלך הניצחון של בית"ר ירושלים על הפועל רמת גן (2:3), עבר היום בדיקה שגילתה שהוא ייאלץ להיעדר מהמגרשים לתקופה של חודש עד חודש וחצי ויחזור לשחק רק בסיבוב השני של הליגה. מעבר לכך, היום נערכה במועדון ועדת משמעת לתומר בן יוסף ושי חדד. השניים, שהתעמתו ונשלחו לחדר ההלבשה באחד מאימוני השבוע שעבר, נקנסו בכ-3000 ש"ח כל אחד.

חדד, המתוסכל מאוד מכמות דקות המשחק שלו, ציפה שלפחות לאחר הפציעה של דן איינבנדר הוא יקבל את חולצת ההרכב הראשון אתמול, אך מלמיליאן בחר בסטיבן כהן וחדד שוב יצא מאוכזב. במידה וחדד לא יהפוך לשחקן הרכב עד לחודש ינואר, ההערכה היא כי השחקן יבקש לעזוב את הקבוצה.

למרות הנצחון אתמול והחזרה מפיגור של שני שערים, בבית"ר עדיין לא מרוצים מהיכולת של הקבוצה וישנם חששות לא מעטים לקראת המשך המשחקים. גורם בצוות המקצועי אמר כי "חוץ משלוש הנקודות אין ממה להיות מרוצים. בסך הכל שיחקנו נגד קבוצה חלשה והיא יצרה יותר מדי מצבים נגדנו וגם הבקיעה שניים. אם לא נעצור את זה לא נתקדם לשום מקום. יש בעיה במשחק ההגנה של הקבוצה ואנחנו צריכים לפתור אותה. אנחנו קבוצה שקל להגיע לשער שלה וזה הכי גרוע".

מי שביקר אתמול בטדי ונראה מאוד מחויך היה גומא אגייאר, שאמר: "אני מאוד שמח להיות כאן, ללא קשר לאם אהיה או לא אהיה הבעלים של בית"ר. היחסים עם איציק ועם כולם טובים מאוד ונראה מה יהיה בעתיד. כולם יודעים מה אני רוצה". אגייר שאל לפשר הקרחת הגדולה ביציע המזרחי ולאחר שהוסבר לו כי נאסר על הקבוצה לאכלס אותו עקב קריאות גזעניות ענה: "הבנתי, ומה הם מצפים, שלהעביר אותם ליציע שמאחורי השער יגרום להם להיות מנומסים וישנה אותם כבני אדם? זה מגוחך".

בבית"ר החלו אתמול בנסיון חדש להתמודד עם הקריאות הגזעניות ביציע, ובכל פעם שהחלו להישמע שירים שכוללים הערות גזעניות הופעלו הרמקולים בטדי ונשמעו שירים שבלעו את צעקות היציע. מעבר לכך, חבורה של אוהדי חברי ארגון "לה פמיליה" שישבה ביציע המערבי קפצה ושמחה אחרי כל אחד מהגולים שהבקיעה הפועל רמת גן והיפנתה קריאות התגרות אל עבר אנשי בית"ר. בבית"ר אמרו על כך: "עצם זה שהם רוצים שהקבוצה תפסיד אומר הכל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully