וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין: "נצטרך לעשות את המיטב עד ינואר"

21.11.2010 / 13:23

בסכנין התאכזבו מאיבוד היתרון מול הפועל תל אביב: "המצב ממש לא טוב". תומר חמד ואוהד קדוסי מועמדים לחזק את החוד

אווירה של דכאון שררה היום (ראשון) בבני סכנין אחרי ההפסד להפועל תל אביב (3:1), ובקבוצה יודעים שאחרי שעלו ליתרון מפתיע הם היו יכולים להוציא תוצאה טובה בהרבה מול הדאבליסטית. "המצב ממש לא טוב", אמרו בקבוצה. "נצטרך לעשות את המיטב עד עד ינואר ואנחנו מקווים שהמצב לא יחמיר".

בסכנין נשמעו ביקורות על תפקודו של סלובודן דראפיץ', שלטענת רבים היה צריך לערוך חילוף אחרי שער היתרון של הקבוצה, אך להנהלה אין כוונה לזעזע את המערכת. בסכנין מאוד מקווים כי השחקנים ידעו להביא את אותה רוח לחימה ורצון שנראו אתמול גם מול הקבוצות הקטנות מולן נאבקת הקבוצה על ההישארות בליגה.

מעבר לכך, בסכנין חושבים על חיזוק בינואר, בעיקר בחלק הקדמי. מעבר לשני הניגרים דדה ג'ושוע קינג ונאופור אוצ'ה שאמורים לנחות למבחנים, הקבוצה תנסה להחתים חלוץ ישראלי כשהמעומדים הם תומר חמד ממכבי חיפה ואוהד קדוסי מהפועל פתח תקווה. כבר שנתיים שבבסכנין רוצים לראות את קדוסי בחזרה במועדון, אך לא קיימת אופטימיות גדולה בנושא הזה, מכיוון שפתח תקווה אין כרגע רצון לשחרר את השחקן למרות שהוא עצמו כן היה מעוניין לחזור לצפון.

בעניין חמד, סכנין אמורה לפנות למכבי חיפה בבקשה להשאילו עד תום העונה. אם וכאשר תהיה פנייה שכזו הירוקים יצטרכו להחליט האם להשאיל את החלוץ לסכנין או לקבוצה אחרת, מכיוון שגם ששמו של חמד הוזכר כמעומד להפועל חיפה ולמכבי נתניה.

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully