וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדש: "אנחנו בצמרת לא במקרה ולא במזל"

הדס גרינברג

21.11.2010 / 12:37

כובש שער הניצחון של ק"ש מול מכבי ת"א, מאמין שקבוצתו תישאר בצמרת: "זה ריאלי, פלייאוף עליון בשבילנו זה כמו אליפות"

את החגיגות והשירים ששרו שחקני עירוני קריית שמונה בחדר ההלבשה לאחר הניצחון 0:1 על מכבי תל אביב, ניתן היה לשמוע אתמול (שבת) עד העיר הצפונית. בקבוצה ציינו בחיוך, כי החגיגות על כר הדשא מול האוהדים בתום המשחק הזכירו את חגיגות העלייה של הקבוצה לליגת העל. נראה כי האנשים הרבים שדיברו על קריית שמונה כאפיזודה חולפת בצמרת, צריכים להתרגל לכך - הקבוצה הצפונית בארץ התבססה במקום הכי צפוני בטבלה עם 24 נקודות.

אתמול אומנם השחקנים של רן בן שמעון לא שיחקו באופן האטרקטיבי המאפיין אותם, אך השיגו את התוצאה עליה אמר בן שמעון: "אומרים שהסיפוק הכי גדול הוא לנצח במקום בו רבים חשבו שתיכשל בו. בינתיים אנחנו בצמרת ועומדים במבחנים יפה, בטוח שמעכשיו יותר יחשיבו אותנו". בקבוצה החמיאו רבות לחלוץ ברק בדש, שכבש את שער הניצחון. בדש, שעבר פציעה עם פתיחת העונה ושב לסגל לפני כשבועיים, חיכה לשוב לכושר ובצוות המקצועי מאמינים כי הגול הזה יעניק לו ביטחון רב להמשך.

"גול הבכורה שלי בקרית שמונה הגיע בזמן", אמר הבוקר בדש בראיון לוואלה! ספורט, "התחלתי את העונה באיחור בגלל פציעה, אבל יש לי עוד הרבה-הרבה מה לתת לקרית שמונה וסך הכל אני מאושר מאוד". את הרגעים שקדמו לגול תיאר בדש: "האמת שרק נכנסתי למגרש, והייתי עם כל הכוח והאנרגיה שלי. חזרתי רעב מאוד ומול כל הקהל בבלומפילד מאוד רציתי לכבוש. כשהחזירו לשטראובר את הכדור אחורה אמרתי לעצמי שהוא בטח יגיע לכדור, אבל ככל שהגברתי את הקצב ראיתי שאני יכול להפריע לו, לא תכננתי שיצא לי ככה לחטוף לו ועוד שיצא מזה גול, אבל אני שמח שנתתי גול מזווית קשה ואלוהים עזר לי".

על ההצלחה בבלומפילד עם הניצחונות על הפועל ומכבי תל אביב, והדהירה בצמרת מתחילת העונה הוסיף בדש: "אני חושב שאנחנו בצמרת לא במקרה ולא במזל, יש לנו שחקנים צעירים, דינמיים, טובים וצוות מקצועי טוב, המועדון לא מחסיר מאיתנו כלום ואנחנו ראויים להיות בצמרת".

בתחילת העונה בקרית שמונה רק חשבו איך לשרוד את העונה הזו בליגה, אך לאור ההצלחה המסחררת השאיפות השתנו. "אנחנו כרגע רוצים לעבור משחק אחרי משחק, ומי שמדבר על אליפות זה לא לעניין", אומר בדש, "אני חושב שאחרי פתיחת העונה הזו פליאוף עליון זה בהחלט ריאלי, אם נסיים במקומות 1-6 זו תהיה הצלחה אדירה לקבוצה שעלתה השנה מהליגה הלאומית. בתחילת השנה לא חלמנו להתברג במחזור 11 במקום הראשון, כרגע באמת רק חשוב לנו להמשיך לאגור נקודות, אם נסיים את העונה בפליאוף עליון בשבילנו זה כמו אליפות".

"אתמול חזרתי והייתי שייך להצלחה"

בדש, שהגיע בקיץ לקרית שמונה וחתם בשורותיה לארבע שנים, עבר תקופה לא קלה כשנפצע לפני תחילת העונה. "היה לי מאוד קשה", אמר על הימים בהם החלים משבר בקרסול ,"הרגשתי שאני חייב להוכיח לקבוצה שקנתה אותי בכסף רב, ואפשר לומר שבנו עלי את ההתקפה, ונפצעתי. הייתי מחוץ למסגרת, ולהיות מחוץ לקבוצה כל התקופה הזו זה קשה, כשהחברים מנצחים בבלומפילד ומנצחים קבוצות קשות ואני ביציע מעודד. בתוך תוכי הייתה לי תחושה שאני מת להיות שייך לזה, והנה אתמול חזרתי והייתי שייך להצלחה. פתחתי את העונה באיחור, אני רק צריך להמשיך לשחק טוב ולעזור לקבוצה וכמובן לכבוש שערים, כי בשביל זה הביאו אותי".

באשר למאמנו רן בן שמעון אמר בדש: "רן מאמן טוטאלי ומאוד מסור לקבוצה. הוא דורש מהשחקנים מאה אחוז כל הזמן, גם אתמול כשהוא הכין אותנו למשחק מול מכבי, הוא נתן לנו להרגיש שאנחנו מסתכלים להם בגובה העיניים ובלי רגשי נחיתות, ואפשר לראות את טביעת האצבע שלו במגרש. לא סתם קבוצה עולה ומשחקת טוב כבר תקופה. זה סוג של מאמן שכולם אוהבים".

בתוך כך, על אף המשחק הבינוני, בקבוצה היו מרוצים מהלחימה של השחקנים. חוליית ההגנה, במרכזה משחקים יניב לביא וסאלח חסארמה הוותיקים, קיבלה מחמאות, וכן גם המגנים אורי שטרית, לו זה היה מפגש מרגש עם האקסית, ואלעד גבאי, שמציג יכולת טובה בעמדת המגן הימני בהיעדרו של ברק בכר הפצוע. מי שעשה קילומטרז' רב הם שחקני הקישור עדי אלישע, בראין גרזיץ' ואדריאן רוצ'ט , יחד עם אלרואי כהן ואופיר חמו, שקיבל את הקרדיט בהרכב והחזיר על כך לבן שמעון.

אך את המחמאות הגדולות מכולם קיבל השוער דני עמוס, שעצר במשחקו השני בלבד העונה, מספר שערים בטוחים של מכבי תל אביב והציג משחק מצוין בין הקורות. הבחירה של עמוס על חשבונו של גיא חיימוב, שמצטיין מתחילת העונה, הגיעה לאחר שבן שמעון לא אהב מספר התבטאויות של חיימוב לקראת המפגש עם המועדון בו גדל.

"גיא התראיין יותר מדי השבוע והיה נראה שהוא מתבלבל לגבי איזה מקום הוא שייך", הסביר בן שמעון את ההחלטה. "אני בטוח שזה לא נאמר ממקום רע אצלו, אבל הוא עשה טעות ואני הרגשתי שמקצועית הוא לא מוכן למשחק הזה, אני שלם עם ההחלטה שקיבלתי". חבריו של חיימוב לקבוצה לא הסתירו את אכזבתם מההחלטה של בן שמעון, שניפה את השוער מהמשחק לו חיכה כל הקריירה לטענתם. אין ספק שבימים אלו יחזור כאב הראש לבן שמעון בנוגע לעמדת השוער בעקבות ההצטיינות של עמוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully