וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זגורי הצטרף לרשימת הפצועים של הפועל פ"ת

21.11.2010 / 18:55

הקשר חזר מוקדם מדי, נפצע שוב בשריר הירך האחורי וצפוי להיעדר כשבועיים. קדוסי ישוחרר, הניגרי אונדונגו עשוי להחליפו

מצבת הפצועים בהפועל פתח תקוה ממשיכה לגדול. אחרי שאייל שן חזר לפעילות ונכנס כמחליף בניצחון באשדוד, התברר כי הקשר ישראל זגורי עלול להיעדר כשבועיים מהמגרשים, זאת לאחר שנבדק אצל דוקטור גיא מורד. זגורי לא נכלל בהפסד לסכנין במחזור הקודם כי סבל מתיחה בשריר הירך האחורי, חזר מוקדם ונפצע שוב. בשלישי יעבור הקשר בדיקת אולטרסאונד ואז יתברר המועד המדויק בו יוכל לשוב לאימונים.

החלוץ הניגרי ג'ון אונדונגו (24), מקבוצת שארקס בארצו, מועמד להפועל פתח תקוה ועשוי לחתום בשורותיה בחודש ינואר במקום החלוץ אוהד קדוסי, שיעזוב את הקבוצה. ההחלטה על הגעתו של החלוץ התקבלה אמש, לאחר שראשי הקבוצה קיבלו המלצות מסוכן ישראלי-צרפתי, שחקן העבר של הפועל תל אביב יניב ירון, שהביא את רומן רוקי להפועל תל אביב. לגבי קדוסי, החלוץ יקבל הודעה על שחרור סמוך לינואר והוא עשוי לחתום בבני סכנין, שם הוא מבוקש בשנתיים האחרונות.

במועדון עדיין ממשיכים לעקוב אחר ההתפתחויות בבית"ר ירושלים. העובדה ששי חדד קיבל דקות משחק אצל אורי מלמיליאן אינה מבשרת טובות, אבל הוא נמצא במעקב יחד עם שחקנים נוספים, שאחד מהם הוא סטיבן כהן. בפתח תקוה מעריכים שג'ונתן אסוס, ששבבים הוצמדו לרגלו, יוזמן לנבחרת. דודו ביטון ממשיך להיות במעקב של סקאוטים מאירופה ולמרות שבהפועל פתח תקוה מעריכים שלא יעזוב בינואר, ייתכן שהוא לא יישאר בקבוצה. ביטון הביע את רצונו להמשיך עד תום העונה בקבוצה ולא ברור איך יגיב אם תתקבל הצעה מאירופה.

"בסוף השבוע קראתי שעשר שנים לא לקחנו נקודות באשדוד וזה הכניס שחקנים ללחץ", אמר אמש המאמן יובל נעים. "זה היה משחק חוץ קשה והשגנו ניצחון גדול. הייתי קונה תיקו בשתי ידיים עוד לפני המשחק. למען האמת, כשסכנין והפועל רמת גן הובילו היינו בלחץ. לשמחתי הן הפסידו וזה נגמר טוב".

(עדכון ראשון: 12:12)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully