וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דג'אני: "כשיש צעירים בדרך כלל יש יותר עליות וירידות"

הדס גרינברג

21.11.2010 / 11:33

קשר מכבי נתניה התייחס לחוסר היציבות של הקבוצה, והתאכזב מה-0:0 עם בני יהודה: "ציפינו לנצח, בפרט מול הקהל הביתי"

במכבי נתניה מרוצים מהעובדה כי עצרו אתמול (שבת) את רצף ההפסדים עם התיקו 0:0 מול בני יהודה. בקבוצה לא מתכחשים לכך שהמשחק שלהם לא התעלה לרמה גבוהה, בלשון המעטה, כאשר מאמן הקבוצה ראובן עטר התייחס לכך ואמר: "אין ספק שלא היה מדובר במשחק מהנה".

במכבי נתניה מודעים לבעייה הקיימת בחוד ההתקפה, כאשר אחמד סבע הוא החלוץ המרכזי היחידי בקבוצה, והחלוץ הגיאורגי גאגה צ'חטיאני לא מספק את הסחורה מתחילת העונה. במועדון שוקלים לרכוש חלוץ נוסף בינואר, ועל הפרק נמצא שמו של תומר חמד ממכבי חיפה, בו מעוניין ראובן עטר תקופה ארוכה. בנתניה ימתינו להתפתחויות ביחסים בין חמד למכבי חיפה, מאחר והחלוץ ממעט לקבל דקות משחק.

על אף המשחק החלש, בקבוצה מרוצים מהעובדה כי השיגו נקודה אחרי שני ההפסדים. כל מה שעניין את שחקני הקבוצה בימים שקדמו למשחק זה להחזיר מעט ביטחון אחרי השבועיים הקודמים. קשר הקבוצה קובי דג'אני התייחס למשחק ואמר: "עמדנו טוב בהגנה, ומשחק ההגנה שלנו חזר להיות יציב וזה דבר חשוב מאוד, אבל היינו פחות חדים בהתקפה, לא היינו מספיק מרוכזים והיה חסר לנו הפס האחרון. בני יהודה באו להסתגר וזה גם היקשה עלינו לשחק את הכדורגל שלנו".

"אין הרבה מה לקחת מהנקודה הזו חוץ מהעובדה שהיא עצרה לנו את ההפסדים האחרונים", הוסיף דג'אני, "אבל ציפינו לנצח במשחק הזה וכראייה לכך - כשירדנו לחדר ההלבשה כולנו היינו מאוכזבים, כי ציפינו לנצח, בפרט בבית מול הקהל הביתי".

"יש צעירים כישרוניים וטובים בקבוצה, אבל כשיש צעירים אז בדרך כלל יש יותר עליות וירידות", התייחס דג'אני לעובדה שהקבוצה ירדה למקום השביעי, "שחקנים עם פחות ניסיון הם מטבעם פחות יציבים. אנחנו משתדלים לנסות כמה שיותר לשמור על יציבות וצורת המשחק שלנו. המטרה הראשונית שלנו בתחילת העונה הייתה להישאר ליגה, אבל אם נחזור ליכולת הטובה של תחילת העונה זה יהיה מצחיק לומר שאנחנו רק רוצים להישאר ליגה, אלא נשאף ליותר". בתוך כך בקבוצה זכו היום למנוחה וישובו מחר לאימונים כחלק מההכנה למשחק הביתי מול מכבי תל אביב ביום שני הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully