וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרננדז מתכנן לזמן את איציק כהן

הדס גרינברג

21.11.2010 / 10:23

שחקן עכו הרשימו את המאמן הלאומי בתיקו מול מכבי פתח תקוה. אלי כהן: "גם במשחקים כאלה חשוב לקחת נקודות"

אחרי ארבעה ניצחונות רצופים נעצרה אתמול (שבת) הפועל עכו עם תיקו 1:1 מול מכבי פתח תקוה, אך בקבוצה היו מרוצים מהנקודה לאור מספר ההחמצות של המלאבסים, והעובדה שהתיקו העלה אותם למקום הרביעי בטבלה. ג'ו ערפאת, שכבש את שער השוויון של עכו, השתווה לדודו ביטון בראשות טבלת מלך השערים עם תשעה כיבושים.

"זה לא היה משחק גדול שלנו", אמר המאמן אלי כהן. "אבל עצם זה ששואלים אותי אם אני מאוכזב מתיקו מול מכבי פ"ת זה אומר שהמצב שלנו טוב. היינו אומנם פחות טובים במשחק אבל גם במשחקים כאלה חשוב לקחת נקודות". שחקני הקבוצה זכו היום למנוחה וישובו מחר לאימונים כחלק מההכנות לקראת המשחק מול הפועל באר שבע בשבת.

לואיס פרננדז, שצפה יחד עם עוזרו טל בנין במשחק, שוחח בסיום עם כהן ורמז לאנשי עכו על כוונתו לזמן לסגל הנבחרת את איציק כהן ובן בנימין, עליו אמר הצרפתי: "שחקן מצוין שעשה עבודה טובה אבל צריך קצת להתחזק בגוף". אם וכאשר יגיע הזימון יהיו אלו הפירות על העבודה הטובה שעושים השניים בשורות עכו. כהן מצטיין בשבועות האחרונים ומתאפיין במשחק הגנה שקט עם ביטחון רב, בעוד שבנימין מציג יכולת מצוינת במרכז השדה כקשר שנמצא בכל מקום על המגרש ועושה את העבודה השחורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully