וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרננדז מתכוון לזמן את טל בן חיים לקראת סרביה

21.11.2010 / 9:46

מאמן הנבחרת צפה בחלוץ מכבי פ"ת. במועדון עדיין טוענים: "דמארי ובן חיים לא יעברו לקבוצה ישראלית, ולא בינואר"

מאמן נבחרת ישראל לואיס פרננדז מתכוון לזמן את חלוץ מכבי פתח תקוה טל בן חיים לסגל בחודש פברואר, לקראת משחק הידידות מול סרביה. המאמן אמר את הדברים אמש (שבת) למקורביו ביציע הכבוד של וינטר, בו נערך המשחק מול הפועל עכו (1:1). המאמן, שהגיע מלווה בין היתר ביו"ר ההתאחדות אבי לוזון ובעוזרו טל בנין, צפה בבן חיים מבשל שער נהדר לעומר דמארי ובהמשך פעיל מאוד במשחק ההתקפה, עד שנפצע והוחלף, כשעוד קודם לכן רשם החמצה גדולה מול שער חשוף, לאחר שעבר את דודו גורש מחוץ לרחבה.

בסיום המשחק שוחח פרננדז עם עמוס לוזון, כשבנין תרגם את הדברים. במועדון עדיין טענו אתמול כי: "דמארי ובן חיים לא יעברו לקבוצה ישראלית ויימכרו רק לאירופה. בכל מקרה, בינואר אף אחד מהם לא יעזוב". השניים, אגב, לא יוכלו לשחק באנגליה בעונה הבאה בגלל שעד אז צפויים לנבחרת שלושה משחקים בלבד, שגם אם ישותפו בהם עדיין לא יעמדו במכסה המאפשרת להם לקבל רישיון.

פרדי דוד לא מתכנן לבצע מהפך בסגל בחודש ינואר. בכוונת הקבוצה לצרף עוד שחקן קישור זר, שמשחק באחת משתי העמדות הבאות: קשר בצד ימין או קשר במרכז השדה, שישחק לצדו של סבסטיאן סנסוני.

הקשר דני פרדה לא נכלל אמש בסגל מסיבות מקצועיות ואמר לחבריו: "זה מה שהמאמן החליט, גם אם אני חושב אחרת". פרדי דוד התאכזב אמש מתוצאת המשחק. ניצחון אמש היה משאיר את הקבוצה במקום השישי, אבל מאזן הנקודות היה זהה להפועל עכו המדורגת רביעית ולמכבי תל אביב המדורגת אחריה.

ניצחון של הפועל באר שבע היום על אשקלון יוריד את הקבוצה למקום השביעי. "הפועל עכו צריכה להיות מרוצה מהתוצאה", אמר הבוקר המגן קובי גנון על המשחק אמש. "הם הגיעו להזדמנות אחת, ספק מנבדל, וכבשו שער. במחצית הראשונה שטפנו את המגרש, בשניה הלכנו אחורה והמאמן ישים את הדש על הטעויות שלנו. עכו קבוצה טובה שבמחזורים האחרונים עושה רושם שקשה לחלץ נקודות ממנה". על ההחמצה של בן חיים אמר המגן: "זה קורה ועוד יקרה לו, אבל כמו שטל ידע להבקיע שער ניצחון בשבוע שעבר, הוא עוד יביא לנו נקודות. החלוצים שלנו עובדים קשה עם אלון מזרחי והבקיעו יחסית הרבה העונה. יש לנו את החוד מהטובים בישראל". רוביל סרסור יחזור לאימוני הקבוצה כבר בתוך שלושה שבועות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully