וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהבי: "בנפיקה לא יצופפו כמו סכנין"

קשר הפועל תל אביב אופטימי לקראת המשחק בליגת האלופות. שכטר עשוי לפתוח במקום שהר, מאמצים להכשיר את באדיר

ברני ארדוב

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: עידן גוראל

בהפועל תל אביב חזרו אתמול (שבת) מדוחא מרוצים אחרי הניצחון 1:3 על בני סכנין, למרות שבדקה ה-60 הסתובב אלי גוטמן לספסל ואמר: "זה אולי המשחק הכי גרוע שלנו העונה". שחקני הדאבליסטית יודעים שהיכולת שהציגו לא תספיק מול בנפיקה בליגת האלופות ביום רביעי, אבל לא שוכחים שהם לא היו רחוקים מלאבד נקודות יקרות אחרי שנקלעו לפיגור. "כנראה הגול שלהם העיר אותנו", אמר ערן זהבי בסיום המשחק. "למרות ששלטנו בכל המשחק היינו די פרווה מול השער והגול שלהם נתן לנו את הדחיפה. אחרי השוויון השתחררנו וידענו בדיוק מה לעשות".

זהבי, שסבל מכאבים בקרסול בסיום אך בקבוצה מאמינים שיהיה כשיר למשחק מול הפורטוגזים, הוסיף: "צריך להבין שאין משחקים קלים בליגה. קבוצות למדו אותנו ויודעים טוב איך לסגור אותנו, אבל אלו משחקים שאנחנו חייבים לקחת אם אנחנו רוצים לזכות באליפות. כרגע, זה לא תלוי בנו אבל אנחנו מסתכלים רק על עצמנו ואני מאמין שאם נמשיך לעבוד קשה ולשחק טוב בסוף נהיה במקום הראשון".

על השאלה האם זו הכנה טובה לליגת האלופות, אמר הקשר: "כן, כי כמה שחקנים חזרו מפציעות כמו דאגלס ואיתי, והם שחקנים טובים שהיו חסרים לנו עד עכשיו והמשחק הזה תרם להם. נכון שזה לא דומה ברמה, אבל כל משחק שאנחנו מנצחים זה עוד ביטחון ועוד ציון דרך מבחינתו. הבנו שליגת האלופות זו רמה אחרת ואין לך שניה מיותרת לעצור את הכדור. זו לא סתם הליגה הטובה בעולם. נצטרך להיות מאוד ערניים, אבל בנפיקה לא יצופפו מולנו כמו שעשתה סכנין. אני מאמין שהכל פתוח במשחק הזה, במיוחד שזה בבלומפילד ועם הקהל שלנו שנתן גם הצגה פה בסכנין".

בנוסף לזהבי, האדומים יעשו מאמצים גם להכשיר את ואליד באדיר, וכרגע נראה שגם במידה והקפטן יהיה כשיר גוטמן יעדיף שלא לסכן אותו ולפתוח עם דגלאס דה סילבה וביוואן פרנסמן במרכז ההגנה. אביחי ידין וגל שיש, שלא שיחקו בדוחא, ינסו לחזור היום לאימונים, ולעומתם סלים טועמה יישאר בוודאות מחוץ לסגל.

בצוות המקצועי היו מרוצים מאוד אתמול מחזרתו של איתי שכטר, שעלה מהספסל בדקה ה-71. החלוץ ימשיך להתאמן השבוע כרגיל, ואם לא יחוש כאבים בשריר הירך האחורי הוא צפוי לפתוח מול בנפיקה על חשבונו של בן שהר, שבקבוצה הביעו אתמול אכזבה מיכולתו ומהיכולת של יוסי שבחון. עמרי קנדה, שנכנס גם הוא בדקה ה-71, זכה למחמאות, והוא עשוי לחזור להרכב על חשבונו של דני בונדר, שהיה בין הבולטים בקבוצה במשחקי ליגת האלופות עד כה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully