וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ב"ש-הפועל אשקלון: קלינגר יעלה עם שני חלוצים?

המאמן תרגל את אסולין וואשקונסלוס באימון, פרננדש כנראה יישאר בספסל. באשקלון נושמים לרווחה כשדאטורו לא בסביבה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

הפועל באר שבע:

אוי, אילו ימים הם היו אז, בעונת 1997/8. הפועל אשקלון והפועל באר שבע ירדו לליגת המשנה באותה עונה, והזיכרונות מיוסי בניון עדיין מהדהדים בראשם של האוהדים עד היום. אחרי 0:2 לאשקלון בבית בסיבוב הראשון, זה נגמר עם 1:3 גדול לאדומים בוסרמיל (בניון, דיקוסטנזו ואלון ריף, זוכרים אותם?) והותיר איזו תקווה לאוהדים, אבל גם קשר צ'לסי לא עזר לה באותה עונה כדי לשרוד. העונה היחידה בה נפגשו הקבוצות מאז הייתה ב-2006/7. שלושה מפגשים, שני ניצחונות לאדומים. ובכולם, אגב, כבש שחקן אחד לזכות האדומים – ג'ורג' דאטורו, שמו. מאז, הקבוצות לא נפגשו, אבל לפחות גיא עזורי חוזר לוסרמיל. יהיה מעניין.

הפועל אשקלון:

לאחר שהתפוטר מבאר שבע בעונה שעברה, גיא עזורי חוזר לראשונה לוסרמיל. מעבר לכך, בלמה של אשקלון, יניב אלול, יערוך בפעם הראשונה מפגש כנגד קבוצת נעוריו. אשקלון נמצאת ללא שער זכות כבר שלושה משחקים בהם ספגה שבעה שערים, ובהתחשב בעובדה כי את 9 שערי הזכות שלה הבקיעו ערן לוי (5) ואריק גאו (3) שהראשון ייעדר עקב צהובים והשני בספק אם יפתח לאחר זעזוע מוח שעבר, קשה מאוד יהיה לראות את חניכיו של עזורי נמנעים מלסיים חודש שלם ללא שערי זכות.

מפתחות וטקטיקה

הפועל באר שבע:

יממה אחת לפני המשחק חזרה באר שבע לוסרמיל אחרי שעבודות השזרוע באצטדיון הסתיימו. הבשורה העיקרית מהאימון: על פי המסתמן, ריקרדו פרננדש שוב לא יפתח במשחק בגלל שקלינגר לא רוצה לסכן אותו. מחר יוודע האם השחקן ייכלל בסגל. ליאור אסולין תורגל בחוד ההתקפה של הקבוצה ואמור לפתוח לצדו של ברנרדו ואשקונסלוס. האם נראה 4:4:2 מפתיע של קלינגר או שהמאמן ישנה את השיטה ברגע האחרון? את זאת נדע רק לפני המשחק. ומה יש לגיא עזורי, המאמן שחוזר לבירת הנגב, לומר לאוהדים לקראת המשחק? "עם יד על הלב אני לא מצפה לפרחים וברכות ומאמין שממתינות לי קללות והשמצות, לצערי הורגלתי ליחס הזה מאוהדי באר שבע. חבל לי", אמר לאתר הרשמי של באר שבע. "אני לא מחפש להוכיח דבר, בטח לא לאוהדים של באר שבע. אני מצטער על מערכת היחסים שהסתיימה בצורה הזאת. אם הם היו סבלניים לפחות כלפיי והיו נותנים צ'אנס הקבוצה הייתה מגיעה להרבה יותר. נראה לי שהמקרה שלי עשה את העבודה שלו עבור קלינגר ועבור העיר באר שבע". המועדון הודיע בתחילת השבוע על הוזלה במחירי הכרטיסים לרגל חגיגות 60 שנה להפועל באר שבע.

הפועל אשקלון:

באשקלון היו מוטרדים כל השבוע ממכת הפציעות וההרחקות שפקדה אותם, ולמרות הציפייה, לא נמצאו יותר מדי פתרונות והחלמות עד לסוף השבוע ונראה כי גיא עזורי יבצע מספר אלתורים על מנת לצאת בשלום מ"וסרמיל". בהגנה יחסר עזורי את דרקו לובריץ' הפצוע ואת מקומו ימלא מור דהאן, עליו אמרו בקבוצה כי "עד עכשיו לא ברור למה עזורי לא מריץ אותו בהרכב, אם הוא יצבור בטחון הוא יהיה אחד השחקנים הכי חשובים שלנו". מעבר לכך, עזורי יצטרך להמשיך ולמצוא פתרונות להיעדרותם של טובול, מוסא ומג'ד יונס מעמדות המגינים. את עמדת המגן הימני ימלא שי פטלק ובאגף שמאל בקבוצה מנסים לעשות הכל על מנת לרשום את דניאל היידמן הנבחן בקבוצה בשבועות האחרונים. במידה ויצליחו, צפוי היידמן, מגן וקשר ימני לאורך הקריירה, לתפקד כמגן שמאלי. בקישור תחסר הקבוצה את רביד גזל הפצוע וערן לוי המורחק, כשגם חנן פדידה נמצא בספק גדול למשחק. בקבוצה עדיין מקווים שאריק גאו יהיה בכל זאת כשיר לפתוח ולייצר איזשהו חוד התקפה נורמלי שלפחות ייצר כח הרתעה מסויים על באר שבע.

יעמוד למבחן

הפועל באר שבע:

חלוץ הפועל באר שבע הפך בשבועות האחרונים לבאנקר הגדול של קלינגר. הוא כבש ארבעה שערים בחמישה משחקים ומדביק בקצב מהיר את היכולת מהעונה שעברה (חמישה שערי ליגה, לא מעט פציעות). נראה שקלינגר הופך העונה את אסולין לשחקן שבבאר שבע כל כך רצו לראות – שחקן שמשחק קודם כל בשביל עצמו, אבל גם בשביל המאמן. התפקוד שלו במגרש נכון (או ליתר דיוק, התפקוד של הקשרים ההתקפיים שמשחקים מתחתיו במערך של קלינגר) ועם עוד קצת ריכוז הוא יכול להפוך לאימת ההגנות ההיא מבני סכנין. כבר הספקתם לשכוח הא?

הפועל אשקלון:

השחקנים שיקבלו הזדמנות. מור דהאן, דניאל היידמן, שניר גואטה ועוד מספר שחקנים שיזכו להזדמנות נוספת בהרכב יצטרכו להוכיח כי הם ראויים להיות חלק מהסגל של אשקלון בליגת העל ולתת לגיא עזורי את התחושה שיש לו עם מי לצאת למלחמה על ההישארות בליגה. מי שיאכזב, יגרום לעזורי להתחיל ולחשוב על עיבוי הסגל בשחקנים איכותיים יותר בחודש ינואר.

הרכבים משוערים

הפועל באר שבע: אוהד כהן; אביתר אילוז, עודד גביש, אבי יחיאל, אופיר דוידזאדה; ליאור ז'אן, וויליאם סוארס, מאור מליקסון, דוד רביבו; ליאור אסולין, ברנרדו ואשקונסלוס.

הפועל אשקלון: סטיבן אהורלו, שי פטלק , מור דהאן, יניב אלול, דניאל היידמן, זוראב מנטשאשווילי, אמייה טגה, מחמוד עבאס, שניר גואטה, אוסמן באשירו ,אריק גאו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully