וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלמיליאן: "מאוכזב שספגנו ונכנסנו ללחץ"

20.11.2010 / 21:18

מאמן בית"ר ירושלים מרוצה מהניצחון השני העונה. עזריאל: "חיכיתי להראות את היכולות שלי". צמח: "ללא חיזוק אין לנו סיכוי"

בית"ר ירושלים יכולה סוף סוף לנשום לרווחה. הקבוצה של אורי מלמיליאן השיגה ניצחון ראשון מאז ספטמבר, ולמזלה הגרלת המשחקים זימנה לה את הפועל רמת גן, שאמנם הובילה 0:2, אבל ירדה מנוצחת 3:2 אחרי שחן עזריאל, שנכנס כמחליף, כבש צמד, ואבירם ברוכיאן הוסיף שער נוסף. אחרי ארבעה משחקים רצופים שבית"ר לא כבשה שער, היא הערב (שבת) כבשה שלושה והראתה שכשהיא רוצה, יש לה חלק התקפי בהחלט מאיים.

עזריאל: "סוף סוף דברים מתחברים לי בבית"ר"

אורי מלמיליאן, מאמן בית"ר ירושלים: "אני מאוד מרוצה מהניצחון, אבל מאוד מאוכזב שספגנו שני שערים ונכנסנו ללחץ. במקום לכבוש חמישה או שישה שערים, הסתבכנו, אבל זה הכל חלק מכל הלחץ שיש עלינו בתקופה האחרונה". על חן עזריאל אמר המאמן: "בסופו של דבר השחקנים הם אלה שקובעים את ההרכב לפי מה שהם עושים ונותנים באימונים. אני מאוד מרוצה ממנו וממה שהוא נתן היום". מלמיליאן נשאל על ספסולו של דריו פרננדז וסרג' איילי, ואמר: "אני מדבר רק על שחקנים שמשחקים".

חן עזריאל, שנראה מדוכדך במשך כל השבוע באימונים, אבל היום עלה כמחליף וכבש צמד, אמר: "אני מאוד שמח שסוף סוף דברים מתחברים לי בבית"ר. חיכיתי הרבה זמן כדי שאוכל להראות את היכולות שלי ואין כמו לכבוש שני שערים כדי להרגיש טוב". לגבי עתידו בבית"ר, אמר: "לשם כך יש סוכנים, אני מתמקד רק בלהתאמן חזק ולהצליח".

צביקה צמח, שהחליף השבוע בתפקיד מאמן הפועל רמת גן את שלומי דורה, אמר: "אני מאוד מאוכזב, לא בגלל שהפסדנו אלא בגלל שלא הגיע לנו להפסיד. אני מאוד גאה בשחקנים שלי. הם עשו מעל ומעבר והיו ראויים ללפחות נקודה. ללא חיזוק אין לנו שום סיכוי להישאר בליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully