וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת - הפועל עכו: התקפה נגד התקפה

שתיים מהקבוצות החמות של הליגה נפגשות. אלי כהן הזהיר מחלוצי המארחת, דוד הקרין את הדרבי של רומא. אופיר בספק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

בכל מה שקשור להפועל עכו, הסטטיסטיקה אינה יכולה להוות משקל. הקבוצה חזרה אחרי 31 שנה לליגה הבכירה, אבל בפתח תקוה מתקשים לשכוח את אחת ההפתעות הגדולות שהיא חוללה בעונה שעברה באצטדיון האורווה, 3:2 ענק של ירון הוכנבוים עם שיטת משחק שבנויה בעיקר על מצבים נייחים. האחים דמארי כבשו שלושה שערים מול עכו בעונה שעברה (צמד לעומר, שער לניצן), מה שהספיק לקבוצה לנקודה אחת בלבד משני משחקים (המשחק השני הסתיים ב-2:2). אבל לפחות הקהל נהנה. בליגה שלנו, תשעה שערים בשני משחקים זה אירוע נדיר בהחלט.

מפתחות והכנות

מכבי פתח תקוה:

פרדי דוד שומר מדי שבוע על השלד שלו, שכולל את שלישיית ההתקפה דמארי, בן חיים וגולן ואת המערך ההגנתי עם ארבעה שחקנים ותיקים. ההתלבטות היחידה של המאמן במהלך האימונים השבוע הייתה בנוגע לשחקני הקישור. יוסי אופיר סובל מכאבים בברך, אבל התאמן עם הקבוצה ואמור לפתוח. אם יודיע למאמן שהוא לא כשיר, אסי משיח יפתח במקומו. מרינקוביץ' וזנדברג מספקים כרגיל למאמן כאב ראש גדול, אבל דוד ימשיך עם ה-11 שניצחו את אשקלון והאחרון יפתח. במהלך האסיפה היום הקרין המאמן קלטת הדרבי של רומא (0:2 לרומא ביום ראשון שעבר) ואמר לשחקנים: "חשוב שתלמדו איך מכניסים כדורים בזמן לחלוצים לפני אופסייד". דוד דיבר בעיקר על התנועה של הקשרים. שחקן בקבוצה אמר: "כל המשחק אצלנו מתחיל מההגנה. צריך ללמוד לא לספוג כמו מול אשקלון. את הגול כבר ניתן".

הפועל עכו:

על אף רצף הניצחונות האחרונים והכדורגל האטרקטיבי שהפכו את עכו להפתעת הסיבוב, אלי כהן וחניכיו חוששים מהמשחק: "מבחינתנו זה מוקש רציני. פתח תקוה קבוצה מצוינת", אמר שחקן בקבוצה. המאמן אלי כהן הזהיר את שחקניו משלישיית ההתקפה של המארחים. כהן תירגל מספר פעמים את חוליית ההגנה שלו תוך שהוא מסביר להם על התנועה של חלוצי פתח תקוה, כאשר גם שאר השחקנים זכו לתדרוך והסברים על החלק ההתקפי המסוכן של המלאבסים עם דגש על הכדורים הגבוהים שמקבלים החלוצים וההתקפות המתפרצות.

מעבר לכך, ההרכב שניצח את מכבי תל אביב במחזור החולף ימשיך לקבל את הקרדיט גם השבת, כאשר צמד הבלמים, איציק כהן ופידליס דימקאו, שעושה עד כה עבודה טובה, ימשיכו במרכז ההגנה. בשורות טובות הגיעו מכיוונו של מוחמד כליבאת שעל אף הכאבים עקב דלקת במפשעה, ערך אימון מלא וייכלל בסגל.

יעמוד למבחן

מכבי פתח תקוה: עומר דמארי

אחרי הצמד מול איסלנד, עומר דמארי יצטרך להוכיח שהוא לא עובר תהליך של הכדורגלן הישראלי הממוצע – זה שמאבד את הראש אחרי שבוע הנבחרת וצריך להתחיל הכל מהתחלה. המשימה של סגן מלך הבישולים של הליגה במשחק מול עכו תהיה קשה לא פחות - הוא יצטרך להניע את ההתקפה גם הפעם, במשחק שבו תהיה לה משמעות רחבה. העונה הוכח שקבוצה שרוצה לנצח את החבורה של אלי כהן, חייבת להבקיע לפחות שני שערים. בפתח תקוה של העונה נהוג לחלק את הנטל בין שלושת החלוצים. אחרי שבן חיים הבקיע בשבוע שעבר, הגיע תור התינוק החדש של פרננדז להוכיח שהראש שלו עדיין עובד.

הפועל עכו: איציק כהן

הבלם, שלאחרונה הפך לבאנקר בהגנת עכו, ייאלץ להוכיח מחר שהשמועות סביב זימונו האפשרי לנבחרת צריכות להתממש אם יצליח להסתדר עם שלושת החלוצים המסוכנים של מכבי פתח תקוה. אולי הוא אף יצטרף לחלוץ היריבה עומר דמארי, ויהפוך למוזמן נוסף של לואיס פרננדז.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

הרכבים משוערים

מכבי פתח תקוה: רובי לבקוביץ', אורי אוזן, מוראד מגמאדוב, ג'ו ביזרה, קובי גנון, יוסי אופיר (אסי משיח), סבסטיאן סנסוני, מיכאל זנדברג, טל בן חיים, עומר גולן, עומר דמארי.

הפועל עכו: דודו גורש, רן קוז'וך, איציק כהן, פידליס דימקאו, שמעון הרוש, בן בנימין, ליעד אלמליח. מהראן ראדי, איברהים עבדול ראזאק, רועי דיין, ג'קו ערפאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully