וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: לא רק פאטס-קולטס

20.11.2010 / 12:30

בנוסף למשחק בין ניו אינגלנד לאינדיאנפוליס, ייפגשו סן דייגו ודנבר, מינסוטה וגרין ביי, הג'טס ויוסטון ופילדלפיה והג'איינטס

שבוע 11 ב-NFL הוא השבוע שבו נקבעות מגמות ברורות יותר, לכאן או לכאן, בדרך כלל בכיוון השלילי. המשחק בין מינסוטה לגרין ביי, למשל, יחרוץ סופית את גורל העונה של הווייקינגס, וההתמודדות בין פילדלפיה לניו יורק ג'איינטס תקבע כיוון חדש ב-NFC מזרח. יהיה בהחלט שבוע מעניין מתמיד.

כמובן שכבר בהימור של יום חמישי נפלנו, ויחד עם הימורי ראשון המדור עומד על 5 מ-13 בשבוע החולף (התחזית למשחק בין וושינגטון לפילדלפיה נשכחה. תאמינו לי שהכוונה הייתה ללכת על האיגלס, אבל מה לעשות? מה שנשכח לא נכנס) ובסך הכל העונתי על 76 מ-144 (52.8 אחוז. בלעכס). ועכשיו, בואו נראה מה מכינות לנו הרשתות.

ברט פארב שחקן מינסוטה וייקינגס. Jonathan Daniel, GettyImages
זה המשחק שבו הוא נפרד סופית מהפלייאוף? פארב/GettyImages, Jonathan Daniel

METV:

20:00: ניו יורק ג'טס - יוסטון

23:15: ניו אינגלנד - אינדיאנפוליס

FOX:

20:00: מינסוטה - גרין ביי

23:05: סט. לואיס - אטלנטה

ESPN:

3:15, בין שבת לראשון: פילדלפיה - ניו יורק ג'איינטס

3:30, בין ראשון לשני: סן דייגו - דנבר

אוהד דנבר ברונקוס. Doug Pensinger, GettyImages
האם אוהדי הברונקוס יחייכו שוב?/GettyImages, Doug Pensinger

רכבת אחרונה לפלייאוף (שעה ראשית: 20:00)

מינסוטה (6:3) - גרין ביי (3:6)

ההפסד בשבוע שעבר בשיקגו גרם לשחקני הווייקינגס להבין שהעונה הזו עומדת להסתיים, כפי הנראה, בשבועיים הקרובים, אולם כל עוד יש סיכוי הם צריכים להילחם. ברט פארב יגיע להתמודדות בלי ההילה שהייתה סביב ראשו בשנה שעברה, כששיחק מול הפאקרס לראשונה במטרודום. גרין ביי כבר ניצחה את מינסוטה השנה ומקווה להשלים סוויפ על הווייקינגס כאקט הפוך למה שעשתה החבורה ממיניאפוליס אשתקד. קליי מת'יוס לא התאמן השבוע, אולם עשוי להיות כשיר למשחק בהגנת הפאקרס. פארב היה אמור על פי הדיווחים לעבור בדיקת MRI בכתפו הפגועה, אולם הכחיש את הידיעות לאחר מכן. הוא יעלה, כמובן, למשחק, כפי שעשה במשך 19 השנים האחרונות. מי שעוד מתכנן לשחק הוא התופס סידני רייס, שלא ראה מגרש עדיין העונה.

התחזית: ניצחון לפאקרס


קרוליינה (8:1) - בולטימור (3:6)

ג'ון פוקס, מאמן קרוליינה, הפתיע השבוע כשהכריז על בריאן סט. פייר כפותח של הפנתרים. הוא עשה זאת בעקבות זעזוע המוח של ג'ימי קלאוסן ולמרות ההערכות כי ייתן לטוני פייק את המפתחות. מייק גודסון שוב יפתח כרץ אחורי במקום סוללת הפצועים בחוליה של הקבוצה. הרייבנס לא מיצו את מלוא היכולת שלהם, אבל עם מאזן 3:6 ולאחר ההפסד של פיטסבורג לניו אינגלנד בשבוע שעבר, מצבם טוב.

התחזית: בולטימור, כמובן


קנזס סיטי (4:5) - אריזונה (6:3)

אחרי פתיחה סוערת עם הרבה ציפיות, הצ'יפס חזרו לגודל טבעי, כשההפסד בדנבר הציג בעיה בחוליית ההגנה, שנחשבה לחזקה יותר של הקבוצה. אריזונה היא משטח נוח להתפלש עליו אחרי תבוסה, כשדרק אנדרסון לא גורם לה להיראות כמו קבוצת פוטבול. צפו לחגיגה קרקעית של ג'מאל צ'רלס ותומאס ג'ונס ולחינגה אווירית של דווין בואו, אליל, יקיר ונכבד המערכת, שהשנה עלה מדרגה והפך משחקן טוב לתופס על. הריעו לגיבור!

התחזית: ניצחון לקנזס סיטי

רון אדוארדס שחקן קנזס סיטי צ'יפס. Doug Pensinger, GettyImages
רון אדוארדס וקנזס סיטי קיבלו יריבה נוחה להתפלש עליה אחרי הפסד/GettyImages, Doug Pensinger

ג'קסונוויל (4:5) - קליבלנד (6:3)

תפיסת ההייל מרי המוזרה של מייק תומאס די הצילה את העונה של ג'ק דל ריו והג'אגוארס, שחזרו למאזן חיובי ועם הפגיעות של אינדיאנפוליס, נראים כמי שמאיימים על ראשות ה-AFC דרום. הבראונס היו קרובים להפתיע את הג'טס, אבל תחת קולט מקוי המפתיע הפסידו בהארכה והחמיצו הזדמנות לסטרייט פלאש על מובילות ה-AFC מזרח. אגב, היו רק שלושה משחקים בהיסטוריה שהוכרעו בהייל מרי ל-50 יארד, אחד מהם של טים קאוץ' לקווינסי מורגן בניצחון הבראונס על הג'אגוארס ב-2002.

התחזית: הפתעה. קליבלנד


סינסינטי (7:2) - בפאלו (8:1)

קרב בין שתיים מהנמושות הגדולות של ה-AFC, כשהבנגאלס הגיעו לרצף של שישה הפסדים עם זה שנחלו באינדיאנפוליס, והבילס הסירו אבן גדולה מהלב עם הניצחון הראשון העונה, על דטרויט. טרל אואנס יפגוש את קבוצתו הקודמת, וזהו בערך הנתון היחיד שמעניין על המשחק הזה.

התחזית: סינסינטי


דאלאס (7:2) - דטרויט (7:2)

עוד קרב בין שתיים שהן לא מאריות הליגה, קבוצות שמצפה להן שבוע ארוך עם משחקי חג ההודיה. הליונס, עם שון היל בעמדת הקוורטרבק, נחלו הפסד בבפאלו, הקאובויס הבריקו, תחת ג'ייסון גארט במשחקו הראשון כמאמן, והוציאו הרבה עצבים על ניו יורק ג'איינטס. כעת יש להם הזדמנות לייצר מומנטום חיובי ולהמתיק משהו את העונה המסויטת הזו.

התחזית: כן, יעשו את זה. דאלאס

ניו יורק ג'טס (2:7) - יוסטון (5:4)

שתי הקבוצות לא ממש מרשימות, אבל בעוד הטקסאנס מפסידים ומאבדים גובה, הג'טס מוצאים דרכים לנצח, וכרגע זה מה שחשוב. מאט שאוב נפצע השבוע, אבל חזר להתאמן ביום חמישי ויעלה במדולנדס החדש, בניסיון לדוג ניצחון חוץ יקר שיחזיר את קבוצתו לתמונה. גם מארק סאנצ'ז מהג'טס לא ממש כשיר במאת האחוזים, אבל המשחק בדטרויט הראה כיצד הפך לבן זונה קשוח - בדיוק מה שצריכה הקבוצה של רקס ריאן. מי שלא ישחק הוא ג'ריקו קוצ'רי, שנפצע במשחק מול קליבלנד.

התחזית: ג'טס


פיטסבורג (3:6) - אוקלנד (4:5)

הסטילרס חשבו עד לשבוע שעבר שהדרך לפלייאוף סלולה, ואז באה סטירת הלחי מניו אינגלנד, שבעקבותיה קיבל הבועט ג'ף ריד כרטיס אדום. הריידרס, מצד שני, נחו במחזור הקודם, מנוחה שלא בטוח שהייתה במקום לאור השוונג שבו נמצאו - שלושה ניצחונות רצופים תוך הפגנת יכולת גבוהה ביותר. "אם ננצח בהיינץ פילד, אנשים כאן יתחילו לדבר על פלייאוף", אמר הסייפטי של אוקלנד מייק מיצ'ל. היינס וורד חטף זעזוע מוח במשחק מול ניו אינגלנד, אבל צפוי להיות כשיר.

התחזית: לולא ההפסד בשבוע שעבר היינו הולכים על אוקלנד, אבל שפיטסבורג תנוצח שבועיים ברציפות בבית? סטילרס


טנסי (4:5) - וושינגטון (5:4)

שתי מפסידות גדולות סיבכו את מעמדן בשבוע שעבר. הטייטאנס נכנעו למיאמי והרדסקינס נוסרו לחלקים על ידי מייקל ויק. וינס יאנג יפתח בטייטאנס וינסה להזין את רנדי מוס מול הגנה שמרשה יותר מ-415 יארד למשחק (וואו!). לאלברט היינסוורת' מוושינגטון יהיה זה טיול ראשון לטנסי, מאז עזב את הטייטאנס בסיום עונת 2009. קלינטון פורטיס שהחלים מפציעה יחזור להרכב הרדסקינס ויחליף את ריאן טוריין, שנקבע שלא ישחק.

התחזית: טייטאנס

מייק וואלאס שחקן פיטסבורג סטילרס. Chris Mcgrath, GettyImages
זה הזמן של מייק וואלאס והסטילרס לקום מהקרשים/GettyImages, Chris Mcgrath

בריידי-מאנינג, ואין מה להוסיף (שעה ראשית: 23:05-23:15)

ניו אינגלנד (2:7) אינדיאנפוליס (3:6)

הקלאסיקו הגדול של ה-NFL בעשור האחרון נראה קצת דהוי בגלל מצבת הפצועים של הקולטס, שבפעם הראשונה מזה מספר שנים מגיעים כאנדרדוג ברור לפטריוטס. ניו אינגלנד חזרה במצב רוח טוב מפיטסבורג ומקווה לשמור על הקרב הדו-ראשי עם הג'טס צמוד, בעוד הקולטס רק חושבים על הישרדות. "כל משחק הוא עניין של הישרדות, במיוחד לאור הפציעות שלנו", אמר התופס רג'י ויין, "ננסה לעלות ולהיות הקולטס, בלי קשר לשמות שיעלו למגרש".

התחזית: ניצחון לפטריוטס


ניו אורלינס (3:6) - סיאטל (4:5)

רג'י בוש צפוי לחזור להרכב הסיינטס ולהוסיף מימד התקפי לאלופה, שעד כה לא נכנסה לשיא הכושר בחוליה הזו. ההגנה, לעומת זאת, עושה את שלה, והיה לה עוד שבוע של התרעננות עם חופש. הסיהוקס הרשימו בניצחון באריזונה, ורק מקווים שמאט האסלבק ישמור על עצמו בריא, כי גם בפיניקס הוא הראה שעדיין יש בו שבירות. צ'רלי וייטהרסט בכל מקרה בכוננות החלפה.

התחזית: סיינטס


סן פרנסיסקו (6:3) - טמפה ביי (3:6)

זוכרים את ההצהרה של ג'ד יורק, כשבמאזן 6:0 אמר סגן נשיא הפורטי ניינרס שסן פרנסיסקו תזכה בראשות ה-NFC מערב? ובכן, אם הניינרס ינצחו וסיאטל תפסיד, הם יהיו במרחק משחק אחד מהפסגה. לא רע בכלל. טרוי סמית', שהראה יד חזקה וכיוון משחק סביר מול סט. לואיס, ינסה להמשיך ולהצעיד את הניינרס לניצחון רביעי ברציפות. טמפה ביי, ההפתעה הנעימה של ה-NFC דרום, תסמוך ידיה על הרץ האחורי לה-גארט בלאנט, שהוסיף מחץ להתקפת הריצה המדשדשת וניצח משחקים במו ידיו ורגליו לאחרונה. מייק וויליאמס, התופס הרוקי של הקבוצה, נעצר בעוון נהיגה בשכרות, אולם צפוי לשחק.

התחזית: ניצחון לטמפה ביי

ברנדון טייט שחקן ניו אינגלנד פטריוטס מחבק את טום בריידי. רויטרס
האם בריידי וברנדון טייט יצליחו לעשות מה שלא עשו שלוש שנים ולנצח את הקולטס?/רויטרס

סט. לואיס (5:4) - אטלנטה (2:7) - 23:05

הראמס החמיצו הזדמנות להיצמד לסיאטל ולהרחיק את סן פרנסיסקו מפסגת המערב, אבל הפסידו בהארכה וצריכים לשנס מותניים ולנצח את הקבוצה בעלת המאזן הטוב ביותר ב-NFC. הם יצטרכו לנצל את אדוארד ג'ונס דום, בו ניצחו את ארבעת משחקי הבית האחרונים שלהם. הפאלקונס מבינים שלמרות המיקום המבטיח הם משחקים באחד הבתים הקשים בליגה, כשניו אורלינס וטמפה ביי בעקבותיהם. הפסד ממש לא יתקבל בברכה.

התחזית: סט. לואיס


פילדלפיה (3:6) - ניו יורק ג'איינטס (3:6) - 3:15, בין ראשון לשני

משחק שיש לו השפעה רבה על ה-NFC מזרח, משום שכמו שהדברים מתפתחים כעת, מאחת משתי הקבוצות הללו תצא אלופת הבית. הג'איינטס חטפו סטירת לחי הגונה מדאלאס בשבוע שעבר, בעוד בפילדלפיה מייקל ויק עשה אוניברסיטה לוושינגטון. האיגלס רשמו בשנה שעברה סוויפ ראשון מזה חמש שנים על הג'איינטס, ויקוו להמשיך את המגמה גם במפגש הראשון בין השתיים העונה. ניו יורק, שאיבדה את סטיב סמית' לפחות עד דצמבר, תקווה שהתופסים שלה, ובמיוחד מריו מנינגהאם והאקים ניקס, ירוצו את הראוטים הנכונים כדי שאיליי מאנינג ימצא אותם במקום את ידי היריב.

התחזית: ניצחון לג'איינטס


סן דייגו (5:4) - דנבר (6:3) - 3:30, בין שני לשלישי

הניצחון של הברונקוס על קנזס סיטי פתח את כל הדלתות ב-AFC מערב לרווחה, כשגם לברונקוס יש כעת סיכוי לחלום על פלייאוף. אבל לדנבר אין הגנה טובה, ומול פיליפ ריוורס, שקיבל שבוע מנוחה, אתה צריך הגנה טובה. זה יהיה משחק בין שני המוסרים הפרודוקטיביים ביותר בליגה - ריוורס וקייל אורטון מדנבר. צפו לשוט-אאוט מעניין.

התחזית: ניצחון לסן דייגו

מייקל ויק שחקן פילדלפיה איגלס. Chris Mcgrath, GettyImages
החגיגה תימשך? ויק/GettyImages, Chris Mcgrath

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully