וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין - הפועל ת"א: דה סילבה ישוב להרכב

19.11.2010 / 12:42

לאחר שהחמיץ שני משחקים, יפתח הבלם נגד סכנין (17:00, ספורט 2), גם בונדר ושבחון בהרכב. דראפיץ': "אין סיבה לפחד"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

אפשר להגיד, וזאת בלשון המעטה, כי בני סכנין לא אוהבת את המפגשים מול הפועל תל אביב בליגה. מאז שעלתה לליגת העל, לראשונה בעונת 2003/4, הצליחה הקבוצה מהגליל לנצח את האדומים מתל אביב רק בארבעה מפגשים מתוך 18, בעוד האדומים עשו זאת תשע פעמים. בעונה שעברה סכנין לא הצליחה לחלץ אף לא נקודה, בדומה לעונת 2004/5 גם אז האדומים ניצחו בשלושת מפגשי הליגה.

לעומת זאת, רק בעונת 2003/4 הפועל לא הצליחה לנצח כלל את סכנין, שניצחה וחילצה שתי תוצאות תיקו. מה שבטוח זה שסכנין תצטרך להיות הרבה יותר טובה בחלק הקדמי אם היא רוצה את להשאיר את הנקודות בדוחא. הפועל כבשה העונה רק במשחקי החוץ שלה תשעה שערים, בעוד מאזנה של סכנין עומד על חמישה שערי זכות (ארבעה מהם בבית).

מפתחות והכנות

בני סכנין:

מאז הניצחון על הפועל פתח תקוה ביום שני חזרה קצת האווירה הטובה שאפיינה את הקבוצה בסיום העונה שעברה וגם קצת מהביטחון העצמי שאבד לשחקנים. בשל כך, בסכנין מאמינים כי אפשר להפתיע את הדאבליסטית, והמאמן סלובודאן דראפיץ' מתכוון לעלות עם אותו הרכב שעלה במחצית השנייה וניצח את פתח תקוה. המשמעות היא שלירן כהן ויניב לוזון יחזרו לספסל, ואילו נסטיה צ'ה ואחמד קאסום יעלו בהרכב. עלא אבו סאלח ימשיך לקבל את הקרדיט במרכז המגרש במקום חאלד חלאיילה.

דראפיץ' אמר באסיפת הקבוצה: "למרות שהפועל מגיעה ללא מספר שחקנים היא עדיין הקבוצה הכי טובה בארץ, אבל זו לא סיבה לפחד ממנה. אנחנו צריכים להמשיך עם אותה מוטיבציה ונחישות שאפיינו אותנו מול פתח תקוה. אנחנו משחקים מול הקהל שלנו ואני מאמין שאנחנו יכולים לצאת עם הנקודות".

הפועל תל אביב:

הקבוצה האדומה ערכה הבוקר (שישי) את האימון המסכם שלה לקראת המשחק במסגרת המחזור ה-11 של ליגת העל. היום התברר כי הקשר אביחי ידין, שעבר אמש בדיקת MRI, סובל מקרע בברכו והוא לא יהיה כשיר למשחק. עם זאת, בקבוצה אופטימיים לגבי שיתופו של הקשר נגד בנפיקה במסגרת המחזור החמישי של בית ב' ביום רביעי הקרוב. בכך מצטרף ידין לסלים טועמה ו-וואליד באדיר, שאף הם יחמיצו את משחק הליגה.

לאור הפציעות של שחקני הקבוצה, יעלה המאמן אלי גוטמן עם יוסי שבחון בהרכב, כשערן זהבי יתופקד כקשר אחורי, לצידו של שי אבוטבול, שהחמיץ את האימון ביום חמישי עקב דלקת אוזניים. בצד החיובי, מי שישוב להרכב הוא הבלם דגלאס דה סילבה, שיפתח לצידו של ביוואן פרנסמן במרכז ההגנה, זאת לאחר שלא שיחק בשני משחקי הליגה האחרונים. דני בונדר יפתח כמגן ימני במקומו של עמרי קנדה. איתי שכטר יהיה בסגל למשחק וימתין לדקות מהספסל, כשבן שהר וטוטו תמוז יתופקדו בחוד הקבוצה.

יעמדו למבחן

בני סכנין: דריאן מאטיץ'

אין ספק שמאז תחילת העונה, נקודת האור היחידה בקבוצה הוא הקשר האחורי שבכל המשחקים האחרונים הוכיח כי סכנין לפחות פגעו בזר אחד העונה. הסלובני יפגוש לראשונה בליגה את הדאבליסטית, ואם בסכנין בונים על נקודות מהמפגש, מאטיץ' חייב להוכיח דומיננטיות ואגרסיביות במרכז השדה.

הפועל תל אביב: דגלאס דה סילבה

למרות שלסכנין יש את ההתקפה הגרועה בליגה, הפועל עדיין זוכרת מה קרה בפעם הקודמת שביוואן פרנסמן ודה סילבה עלו בהרכב יחדיו במשחק מול עירוני קרית שמונה שהסתיים עם ארבעה שערים ברשת האדומים. דה סילבה שב מפציעה שהשביתה אותו בשבועיים וחצי האחרונים, ועם משחק יציב וטוב שלו אין סיבה שהאדומים לא יחזרו עם הנקודות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

הרכבים משוערים

בני סכנין: מאיר כהן, לוהאב כיאל, יא יא פטי, טל חן, באסם גנאים, עלא אבו סלאח, דריאן מאטיץ', נסטיה צ'ה, חאמד גנאים, אחמד קאסום, כריסטיאן דנלאקי.

הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, דני בונדר, דגלאס דה סילבה, ביוואן פרנסמן, דדי בן דיין, יוסי שבחון, שי אבוטבול, ערן זהבי, גילי ורמוט, בן שהר, טוטו תמוז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully