וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שארפ: "אנחנו מזכירים את הקבוצה של שאראס ופארקר"

19.11.2010 / 12:29

קפטן מכבי ת"א ניפק הצהרה מפתיעה, ושלח עקיצה לגרשון: "נראה שלשחקנים באמת אכפת". בלו: "צופה פיינל פור"

במכבי תל אביב נרשמו חיוכים רבים לאחר עוד ניצחון אמש (חמישי) במסגרת היורוליג. הפעם היה זה תורה של פרוקום גדיניה לקבל בראש, כשהצהובים ניצחו 58:99 במסגרת המחזור החמישי של בית א' ביורוליג. מכבי, עם מאזן של 1:4, מחכה כבר למפגש מול קאחה לבוראל, שהביסה אותה במחזור הראשון.

מסתבר כי לא רק הקהל מעריך את הלחימה והמחויבות שמציגים שחקני מכבי תל אביב, כך גם ראשי הקבוצה: דקות ספורות לאחר כניסתם של השחקנים לחדר ההלבשה, קברניטי המועדון הקפידו לעבור ביניהם וללחוץ את ידיהם, כאשר ברקע נרשם חיבוק חם בין המנהל גור שלף והמאמן דיוייד בלאט.

דרק שארפ: "יש לנו הרבה שחקנים שמשחקים עם רגש"

"בשנים האחרונות היה חסר מאוד למכבי הפייטריות ושחקנים אכפתיים, דברים שחשובים מאוד להצלחה של קבוצה", הסביר דרק שארפ לוואלה! ספורט את ההצלחה. "לא הייתה לנו קבוצה לוחמת או קבוצה שנמצאת בכל מקום על הפרקט, שמחויבת בהגנה. השנה, בניגוד לעבר, נראה שלשחקנים באמת אכפת וזה מתבטא על הפרקט: הם נלחמים ורוצים. אני חושב שההבדל השנה נעוץ באופי של השחקנים והחומר של השחקנים, וזה בא לידי ביטוי על הפרקט. יש לנו הרבה שחקנים שמשחקים עם רגש, שחקנים צנועים ורעבים זה השילוב הנכון".

במהלך האימונים, לא אחת מזכיר הצוות המקצועי לשחקנים כי: "הגנה היא שזוכה באליפויות", ושארפ מספר שמשנתם של הצוות המקצועי אכן מחלחלת לקבוצה: "לא הייתי מגדיר את הקבוצה כחלשה בהתקפה וטובה יותר בהגנה. הנקודה היא ששחקנים כאן מבינים שהגנה מביאה אליפויות, וזה מה שקודם כל תורם לניצחונות. יש לנו שילוב טוב של הגנה והתקפה ואני מקווה שנשתפר אפילו יותר".

שארפ ידוע כמי שנזהר לצאת בהצהרות, ועדיין הקפטן מנפק הצהרה מפתיעה: "אמנם יש לנו סטייל שונה ומשחק שונה, יותר שחקנים הגנתיים, אך הקבוצה של העונה מזכירה לי ברוח את הקבוצה ההיא של שאראס ופארקר, הן מבחינת הטירוף של הקהל והן מבחינת האנרגיות. היא מזכירה לי ברעב ובהתלהבות של השחקנים את הקבוצה ההיא".

הנדריקס לא מבין: "לא קיבלתי הסבר על מה שעשיתי לא נכון"

גם דיוויד בלו נשמע אופטימי. כשנשאל לאן תגיע הקבוצה העונה ענה: "בתחילת העונה המטרה שלנו הייתה לסיים במקום הראשון את הבית, וזה המקום בוא אנחנו נמצאים כעת. כמו כל עונה אני צופה שנגיע לפיינל פור. זה מה שחזיתי שיקרה בקיץ - אבל זה מה שאני מצפה בכל קיץ כי ככה אני".

מי שזכה לערב אישי מוצלח פחות הוא ריצ'רד הנדריקס. בלאט הוציא את השחקן לאחר כשתי דקות משחק ברבע הראשון, כשהוא שב למשחק אי שם במהלך הגארבג' טיים ברבע האחרון. "כמובן שבאופן אישי הייתי רוצה לקבל יותר דקות, אבל אני שמח על הניצחון", אמר הנדריקס לוואלה! ספורט.

"למה לא שיחקתי? לא קיבלתי הסבר על מה שעשיתי לא נכון. אבל אני לא צריך הסבר, יש לי מספיק ביטחון בדרך המשחק שלי בכדי לדעת שאם אני מקבל הזדמנות אני מבצע את התפקיד שלי בצורה הכי טובה שאני יכול בכדי לתרום לקבוצה ולעזור לקבוצה. יש לנו קבוצה מאוד מוכשרת ואולי לא תמיד אקבל לשחק הרבה דקות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully