וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר: ארזי עשוי לתווך בין קורנפיין ללה פמיליה

18.11.2010 / 23:42

היו"ר לשעבר ריסן בעבר את החלק הקיצוני ביציע והגיע איתם להבנות, אך ספק אם קורנפיין ישתף פעולה. ארזי: "אשמח לעזור"

בעקבות העונשים הבלתי פוסקים שמוטלים על בית"ר ירושלים ומרוקנים את טדי מקהל, מחפשים אוהדי הקבוצה להביא לשקט בגזרה שבין איציק קורנפיין לארגון האוהדים לה פמיליה. מספר אוהדים פנו ליו"ר הקבוצה עד לפני שנתיים, אלי ארזי, מי שהיה ידוע כאיש שהצליח לרסן את החלק הקיצוני ביציע ולהגיע איתם להבנות, וביקשו ממנו להרים את הכפפה ולסייע בתיווך בין שני הצדדים.

ארזי אמר: "אני מאוד מעריך את איציק קורנפיין ואת אוהדי בית"ר, ואם יפנו אליי אשמח לשבת ולראות איך ניתן לסייע. לבית"ר ישנה פינה חמה אצלי וכואב לי על כל מה שקורה שם. לדעתי אם יושבים ומדברים אפשר להגיע לפתרונות. שוב - אם יפנו אליי אשמח לעזור". ארגון לה פמיליה עודכן ברצונו של ארזי לסייע וגם מצדו הכפפה הורמה, ושם אמרו: "אנחנו תמיד חותרים לשלום בית. אפשר לשבת ולדבר על הכל, אבל בתוך החדר כמו במשפחה ולא דרך התקשורת".

כעת הכדור עובר לידיים של איציק קורנפיין ולשאלה האם ברצונו לשבת עם האוהדים מהם ניתק מגע. אגב, תת ניצב בדימוס אלי ארזי פרש ממשטרת ישראל לפני כארבע שנים אחרי כהונה ארוכה בת שלושים שנה, שכללה תפקידים בכירים כמפקד מרחב דן, מפקד מרחב הירקון ונציג המשטרה במטה ללוחמה בטרור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully