וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פליקס הרננדז סיי יאנג ה-AL

18.11.2010 / 23:16

המגיש מסיאטל זכה, למרות 13 ניצחונות בלבד: "זה התואר הראשון מתוך רבים". זליג: "התוכנית להגדלת הפלייאוף תיושם"

הוא אולי ניצח רק 13 משחקים העונה, אבל לא היה איש שתואר הסיי יאנג הגיע לו ב-AL העונה יותר מפליקס הרננדז. קינג פליקס מסיאטל סיים עם מאזן בינוני של 12:13 שלא באשמתו. כל כך לא באשמתו, משום שה-ERA שלו עמד על 2.27 דומיננטי. זה גרם לו לעקוף בקלות את דייויד פרייס מטמפה ביי (6:19, ERA של 2.72) וסי. סי. סבאת'יה מניו יורק יאנקיז.

הרננדז הוא הזוכה בעל מאזן הניצחונות הנמוך בהיסטוריה, אולם בהתחשב בעובדה ששיחק בקבוצה איומה, הבוחרים הבינו את הבעייתיות ונתנו לו 21 קולות למקום הראשון. פרייס זכה בארבעה קולות וסבאת'יה בשלושה. טים לינסקאם מהג'איינטס זכה בשנה שעברה למרות מאזן של 15 ניצחונות וזאק גריינקי מקנזס סיטי עשה זאת עם 16, מה שמצביע על מגמת שינוי אמיתית של הבוחרים, שמסתכלים פחות על הניצחונות וההפסדים ויותר על השורות האחרות.

"זה אומר שכבר לא נותנים את התואר למי שניצח יותר", אמר הרננדז הנרגש, "זה התואר הראשון שלי מתוך רבים שיבואו אחר כך. עכשיו אצטרך לעבוד יותר קשה, כי אני הפיצ'ר הכי טוב במייג'ורס". הוא מתכוון, כמובן, ל-AL, משום שב-NL זכה לפני יומיים רוי האלאדיי.

חדשות אחרות בליגה: מינסוטה תגמלה את מנג'ר השנה רון גארדנהייר והאריכה את חוזהו בשנתיים. קלינט בארמס מקולורדו הועבר בטרייד ליוסטון תמורת המגיש פליפה פאולינו. באד זליג, קומישינר ה-MLB, אמר כי אין התנגדות להגדיל את מספר המשתתפות והסיבובים בפלייאוף, והתוכנית צפויה לקרום עור וגידים בקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully