וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "שיחקנו עם אש בעיניים"

18.11.2010 / 23:04

מאמן מכבי ת"א לשחקניו בניצחון הגדול על פרוקום. אידסון: "עם חבר'ה כאלה, קל יותר". בראון: "פשוט הפסקנו לשחק"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי תל אביב חזרה הביתה אחרי שני ניצחונות במשחקי חוץ, ונתנה הצגה גדולה גם לעיני הקהל הביתי. הצהובים רצו, הפגיזו מחוץ לקשת והסבו הנאה רבה הערב (חמישי) ל-11 אלף הצופים בהיכל נוקיה, בדרך לניצחון קל 58:99 על פרוקום גדיניה המסכנה. צ'אק אידסון הוביל את הצהובים עם 20 נקודות, ומכבי תל אביב בראש בית א' עם ארבעה ניצחונות רצופים. בשבוע הבא קאחה לבוראל תגיע להיכל. ריח של נקמה באוויר.

פניני: "האוהדים מתחברים אנרגיות וללחימה שלנו"

"שיחקנו עם אש בעיניים, הייתה הגנה יוצאת מן הכלל", אמר בסיום המאמן דייויד בלאט. "אני חושב שאחת הבעיות שלנו בפתיחה הייתה החזרה לנוקיה אחרי זמן רב שלא היינו כאן. החבר'ה התרגשו נורא, עלינו יותר מדי בטירוף, מיהרנו ולא היינו עם הסבלנות הדרושה. אחר כך נכנסנו לעניינים. אני מדבר על זה כי זה קרה לנו במשחק הראשון מול קאחה לבוראל. אסור שזה יקרה. צריך לבצע בשני הצדדים של המגרש. קלענו 15 מ-32 מחוץ לקשת וקשה להתמודד עם זה. ההגנה שלנו הייתה פנטסטית, סופו מסר נהדר מהצבע והחבר'ה יודעים שלשחק פנימה-החוצה זו הדרך שלנו. רוב הזמן שיחקנו די טוב".

בלאט דיבר גם על המשחק בשבוע הבא מול קאחה לבוראל: "הם באים לפה כחיה פצועה שנלחמת לא רק על המקום הראשון, אלא גם כדי לעלות כי הבית שלנו מאוד מסובך, למעט הפולנים".

צ'אק אידסון, שהיה הקלע הבולט עם 20 נקודות, אמר: "שיחקנו כקבוצה ומה אפשר להגיד, לחצנו בהגנה וכולם תרמו. היה כיף לראות את זה ולקחת בזה חלק. אנחנו מתחברים. יש לנו עוד עבודה בבית, נעשה מה שצריך ואם נסיים במקום הראשון, זה מצוין. כשיש לך חבר'ה כאלה, קל יותר על המגרש. יש פה אנשים איכותיים".

דורון פרקינס אמר לוואלה! ספורט: "ידענו שהם קבוצה טובה, הפעלנו עליהם לחץ מהדקה הראשונה. מכבי כל השנה מציגה יכולת לא רעה, אבל היום לא רק ההגנה הייתה טובה". פרקינס גם החמיא לאידסון: "הוא טוב מהמשחק הראשון, הוא גם ה-MVP של היורוליג. כל שחקן אצלנו יכול לקלוע ביום מסוים והיום הוא היה פנטסטי".

שותפו של פרקינס לקו האחורי, ג'רמי פארגו, הוסיף: "ניצחון טוב שלנו היום, אבל אסור לזלזל ביריבה. יש להם הרבה שחקנים טובים. ידענו לעשות הרבה דברים שונים היום ולכן סיימנו עם הניצחון. אידסון היה נפלא היום. כשיש בחור כזה בקבוצה אנחנו רוצים שהוא יהיה כמה שיותר על המגרש. ככה גם אני מקבל ממנו כמה אסיסטים".

גיא פניני התייחס לתצוגת העידוד, אחרי שבועיים מחוץ להיכל: "אני שמח שהקהל תומך בנו ומעודד. האוהדים מתחברים לאנרגיות וללחימה שאנחנו מראים - זה מה שהקהל אוהב. אנחנו שומעים את היציעם וזה מדרבן אותנו. קאחה לבוראל? אנחנו חושבים על משחק הליגה הבא".

"אין לי הסבר לזה"

לא מעט עצבים נרשמו על הספסל הפולני במהלך המשחק. מאמן הקבוצה, תומאס פצ'צ'אס זעם על שחקניו שפשוט התפרקו לחלוטין במחצית השניה, ולא הצליחו לחזור לעצמם. "הפסדנו את המשחק הזה מכל בחינה", אמר הפולני בסיום. "אסור לנו לשחק ככה. היינו מוכנים להכל ופתחנו טוב, אבל היו לנו 16 איבודים במחצית הראשונה, ואין לי הסבר לזה". על היריבה שלו הערב אמר פצ'צ'אס: "הם שיחקו חזק ועם המון אנרגיה, ויש להם שחקנים צעירים וטובים שהביאו את הניצחון".

גארד פרוקום, בובי בראון התאכזב גם הוא מיכולת קבוצתו: "סוף סוף היתה לנו פתיחה טובה למשחק, ודברים נראו מצויין עבורנו ברגעים הראשונים. קלענו, אילצנו אותם לבצע טעויות, ואז ברגע אחד הפסקנו לשחק. הם לחצו על הכדור וזה הקשה עלינו. אסור לנו לשחק בצורה כזו ברמות האלה אם אנחנו רוצים לנצח משחקים ביורוליג. אנחנו צריכים לחזור לפולין, להתאושש ולשחק את חמשת המשחקים הבאים עם גאווה. יש לנו שחקנים ששיחקו ב-NBA אבל זה לא אומר כלום פה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully