וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: קוקיה עבר בהצלחה את הניתוח בכתפו

19.11.2010 / 10:34

הפורוורד יחל תהליך החלמה ארוך, עמית תמיר סיכם במועדון ויחליפו, דאוול בספק למכבי חיפה (שבת, 21:00, 5+ לייב)

שחקן הפועל ירושלים אורי קוקיה נותח הבוקר (שישי) בכתפו. הניתוח עבר בהצלחה. קוקיה אמר לאחר שהתאושש מהניתוח: "אני שמח שהוא עבר בהצלחה. עברתי ניתוח לא קל וזה מאחוריי . אחרי שאצא מבית החולים תחל תקופת ההחלמה ואי מקווה לעבור אותה על הצד הטוב ביותר ובמהירות. אני רוצה להודות לכולם על התמיכה הגדולה והעידוד, וכמובן לצוות הרופאים המדהים שניתח אותי".

אמש שבה הקבוצה האדומה מהבירה להתאמן לקראת משחקה ביום שבת (21:00, שידור ישיר בספורט 5+ לייב) מול מכבי חיפה, ואחרי הניצחון על ריגה ביורוקאפ. מי שלא נטל חלק באימון ונמצא בספק למשחק בחיפה הוא דיון דאוול, שסובל מפציעה ומדאיג את אנשי הצוות המקצועי של הקבוצה. כזכור, הפועל ירושלים כבר איבדה את קוקיה, שייעדר בין ארבעה לשישה חודשים.

מי שישמש כמחליפו של קוקיה, כצפוי, הוא עמית תמיר. הפורוורד בן ה-31, שהחל את הקריירה בהפועל ירושלים, סיכם הערב את תנאיו והוא יצטרף לקבוצה לנסיעה לסביליה בשבוע הבא למשחק מול קחאסול (שלישי, 21:30, שידור ישיר בערוץ 33). המאמן עודד קטש לחץ לצרפו, במיוחד בעקבות השבתתו לתקופה ארוכה של הקפטן.

"לפני הכל אני רוצה לאחל החלמה מהירה לקוקיה", אמר תמיר. "אני מקווה שנוכל לשתף פעולה עוד העונה. אני מתרגש לחזור להפועל ירושלים, מבחינתי זו סגירת מעגל ואני שמח לחזור הביתה. זו זכות גדולה לשחק ירושלים, בטח אצל מאמן כמו קטש. אני מחכה לעלות על המגרש".

עדכון ראשון 20:34 18/11

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully