וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן לשחקניו: "אתם חייבים להפסיק לבלות"

18.11.2010 / 16:20

מאמן הפועל ת"א נזף בשחקניו על אורח חיים לא ספורטיבי. ידין בספק לבנפיקה. אמוניקה: "אניימה מהשוערים הטובים בעולם"

הפועל תל אביב ערכה היום (חמישי) אימון לקראת משחקה נגד בני סכנין בשבת, יחד עם שחקני הנבחרת ששבו להתאמן עם הקבוצה. לקראת המשחק הקבוצה סובלת ממכת פציעות הגורמת לא מעט כאב ראש לצוות המקצועי.

אחר הצהריים הגיעו נציגים מטעם אופ"א לערוך בדיקת סמים ל-10 משחקני הקבוצה. כידוע, כל הקבוצות המשתתפות בליגת האלופות חייבות להעביר לאופ"א את לוח הזמנים שלהן, אבל אמש הפועל הקדימה את מועד האימון מבלי להודיע לארגון. הדבר העלה את החשד של אנשי אופ"א, והם בתגובה קראו לעשרה משחקני הקבוצה לבדיקת סמים.

עוד בטרם האימון ערך אלי גוטמן אסיפה לשחקניו, בה נזף בהם קשות על חייהם הספורטיביים, לאחר שקיבל לידיו את תוצאות בדיקות שומן ומסת שריר שערכה להם תזונאית. "אתם חייבים להפסיק לבלות ולנהל אורח חיים ספורטיבי יותר", אמר המאמן. "זה חלק מהסיבות לכך שיש פה יותר מדי פציעות. אתם חייבים לעבוד יותר נכון ולהשקיע יותר בחדר הכושר".

אביחי ידין, שאתמול סובב את הברך באימון, עבר היום בדיקות ומחר אמור לקבל תשובה לגבי שמשך הזמן שייעדר. לאחר שאתמול סבל מכאבים חזקים, ידין חש היום הקלה בכאביו אך לא יהיה כשיר למשחק נגד בני סכנין וספק גדול באשר לשיתופו במשחק נגד בנפיקה ליסבון במסגרת ליגת האלופות ביום רביעי.

גם בנושא דגלאס דה סילבה אין כרגע חדש. בהפועל תל אביב עושים מאמצים להכשירו למשחק נגד סכנין. הבלם התלונן על מיחושים באיזור המפשעה, ורק לפני המשחק בקבוצה יידעו בוודאות אם הוא כשיר. אם הוא לא יהיה כשיר, יפתח במקומו יהודה חוטה לצדו של ביוויאן פרנסמן במרכז ההגנה, וזאת גם בשל הפציעה ממנה סובל הקפטן וואליד באדיר, שייעדר בשבת. שי אבוטבול נעדר מהאימון עקב דלקת באוזניים, גם גל שיש לא התאמן בגלל חבלה בגבו.

חטאפה הספרדית יצרה מגעים עם הפועל תל אביב על מנת להשאיל את דה סילבה בינואר עד תום העונה, עם אופציה לרכישה. בהנהלת המועדון לא מתרגשים מההצעה וכרגע לא נראה שהפועל תל אביב תסכים להשאיל את הבלם הברזילאי לכל קבוצה שהיא.

הקבוצה קיבלה חדשות טובות בנוגע לחלוץ איתי שכטר, שעבר היום אימון די אינטנסיבי ונראה כרגע שיכול לשחק בשבת. לא נראה כרגע כי יפתח בהרכב הקבוצה, וסיכוי גדול יותר שישותף כמחליף. סקאוט הקבוצה אסי דומב נסע לעקוב אחרי שני מגינים ימניים.

אמוניקה למען אניימה

שוער הפועל תל אביב, וינסנט אניימה, תופס כותרות גם בניגריה. כוכב העבר האגדי, עמנואל אמוניקה, ביקר בחריפות את העובדה שהשוער לא נכלל ברשימת המועמדים לתואר כדורגלן העונה באפריקה. השוער הוביל השנה את נבחרת ניגריה למקום השלישי באליפות אפריקה ורשם הופעות נהדרות גם במונדיאל.

"אני מאוד מופתע ששום שחקן ניגרי לא נמצא ברשימת המועמדים", אמר אמוניקה, שחקן השנה באפריקה ב-1994. "אמנם לנשרים לא הייתה שנה טובה, אבל השחקנים שלנו מצליחים ולפחות אחד מהם היה צריך להיות מועמד. כל העולם מכיר את אניימה והיום הוא אחד השוערים בעולם. כולם ראו מה הוא עשה במונדיאל והוא מציל את הקבוצה שלו מתבוסות בליגת האלופות. הוא גם כובש שערים ואין הרבה כמוהו בעולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully