וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שטרית: "מכבי ת"א לא מעניינת אותי, רק בן שמעון"

הדס גרינברג

18.11.2010 / 15:39

המגן, שיפגוש עם קרית שמונה את הקבוצה שבה שיחק, מנסה להתרכז רק בקבוצתו. אקוונגו תורגל בחוד ההתקפה לשבת

בעירוני קרית שמונה נמשכות ההכנות לקראת המשחק המסקרן בשבת מול מכבי תל אביב. וויליאם נג'ובו, שסובל ממתיחה, לא צפוי להיכלל גם הפעם בסגל, כשמלבדו שאר השחקנים של רן בן שמעון כשירים. באימון תירגל בן שמעון את קיילב אקוונוגו במקום ברק בדש בחוד ההתקפה.

על פי התירגול, זה השינוי היחיד שמתכנן רן בן שמעון לעומת ההרכב שפתח בניצחון על מכבי נתניה בשבוע שעבר, אך למרות זאת, בן שמעון נוהג להפתיע עם שינויים בהרכב כך שייתכן שבמקום בדש, יפתח בסופו של דבר אופיר חמו, שהציג דקות טובות נגד מכבי נתניה עד שהוחלף בשל מתיחה.

מי שעבורו יהיה זה מפגש פיקנטי במיוחד הוא אורי שטרית, שהגיע בהשאלה הקיץ מהצהובים. "אמרתי היום לחברים בחדר ההלבשה שאם היו אומרים לי לפני כמה חודשים שאגיע עם קרית לבלומפילד מול מכבי תל אביב מהמקום הראשון, הייתי מוכן לשים על זה המון כסף", אמר שטרית. "בתחילת העונה חשבנו רק על מקומות 7-8 ואנחנו מגלים שאנחנו קבוצה טובה וחזקה. בעקבות היכולת הזו, אנחנו שואפים למקומות הכי גבוהים".

על המפגש מול קבוצתו הקודמת הוא הוסיף: "יהיה מוזר לשחק נגדם. אני מגיל 12 שם, שתיתי שם, אכלתי שם והחברים שלי שם. אני מכיר את כולם בהנהלה ובצוות המקצועי. זה בטוח יהיה מוזר אבל רק בדקות הראשונות שבהן אני אתרגש. אחר כך כל מה שיעניין אותי זה להוכיח לרן ולא לאף אחד אחר את היכולת שלי".

בהמשך לדברים הללו אמר שטרית: "כרגע רק קרית שמונה מעניינת אותי ולא מכבי. באתי לקרית שמונה כדי להוכיח את עצמי. אני צריך להוכיח שאני מספיק טוב כדי להישאר פה. טוב לי פה ויש לי את כל התנאים כדי להצליח. חזרה לי שמחת החיים מאז מכבי, שם עברתי פציעות ומרמורים על רקע העובדה שלא שיחקתי". על המשחק עצמו אמר: "אנחנו יכולים לנצח כל קבוצה בארץ, יש לנו את הכלים לזה". קרית שמונה תצא מחר לבית מלון במרכז ושם תשהה עד המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully