וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחום: "אם נחזור להתלהבות שלנו, ננצח את בני יהודה"

הדס גרינברג

18.11.2010 / 14:12

קשר מכבי נתניה מאמין שמול הזהובים קבוצתו מסוגלת לצאת מרצף שני ההפסדים: "לא באים לשחק על נקודה"

במכבי נתניה נמשכות ההכנות לקראת המשחק מול בני יהודה ביום שבת בקופסה. היום (חמישי) צפויה הקבוצה לשוב להרכב מלא כאשר שחקני הנבחרות השונות - אוראל דגני, קובי דג'אני, עדי נמני ופיראס מוגרבי - ישובו להתאמן עם הקבוצה. בצוות המקצועי היו מרוצים מאוד משיתופם של נמני ומוגרבי, שאף בישל את השער הראשון בניצחון הנבחרת הצעירה על בלארוס, כמו גם מהדקות שקיבלו דגני ודג'אני, לו זו הייתה הופעת בכורה בנבחרת ישראל.

ניר נחום, שהחלים ממתיחה בשבועיים האחרונים וצפוי לחזור להרכב, התייחס למצב קבוצתו: "אחרי שני משחקים בלי ניצחון, במיוחד לא נגד קבוצות שלא חשבנו שנפסיד להם בצורה כזאת, אנחנו לא באים לשחק על נקודה, במיוחד לא בבית. אנחנו באים לנצח את בני יהודה בבית, אומנם מדובר בקבוצה קשה בכושר טוב ולא יהיה לנו קל, אבל אם נחזור להתלהבות ולמחויבות שלנו עם הנעת כדור ומשחק מסודר, אז אני מאמין שנשיג את התוצאה שאנחנו צריכים".

נחום הסביר את עצירת המומנטום ושני ההפסדים והוסיף: "יש עליות וירידות בכל שלב בעונה, כנראה שזה השלב של הירידה ומקווה שמפה רק נעלה. אבל היינו קונים את ה-15 נקודות האלה בתחילת העונה. השגנו את זה בזכות, ואנחנו לא מסתפקים בזה ורוצים להמשיך בכיוון החיובי". על היריבה בני יהודה הוסיף:"יש להם חלק התקפי טוב וחלק הגנתי לא רע, קבוצה קשה ואני בטוח שיהיה לנו משחק קשה. מקווה שנשחק את המשחק שלנו כי אנחנו בבית באים לנצח".

בשורות טובות הגיעו מכיוונם של הצוות הרפואי, כאשר עומר פרץ חזר לאימונים ועומרי בן הרוש צפוי לעבור היום בדיקה, שעל פי הערכות לאחריה יוכל אף הוא לשוב לאימונים. בכל מקרה פרץ לא צפוי לשוב לסגל הקבוצה לאור העובדה כי נעדר מספר שבועות ובקבוצה אין רצון לסכנו. מי שנמצא בספק לשבת הוא החלוץ הגיאורגי גאגה צ'חטיאני שסובל מפציעה בקרסול.

אחמד סבע, שנעדר אתמול בשל סיבות אישיות מהאימון, צפוי לשוב להתאמן עם הקבוצה ולעמוד לרשות ראובן עטר בשבת. בנתניה מקווים כבר בשבת לשוב למסלול הניצחונות אחרי שני הפסדים רצופים ובפרט בקופסה בו הם יארחו את שני המשחקים הקרובים מול בני יהודה ומכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully