וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוחמד כליבאת בספק למכבי פתח תקוה בשבת

הדס גרינברג

18.11.2010 / 14:04

השחקן, שחזר מהנבחרת הצעירה, סובל מרגישות במפשעה. אלי כהן הזהיר את שחקניו: "יש להם התקפה מהירה מאוד ומסוכנת"

בהפועל עכו ינסו להמשיך את הדהירה בצמרת גם בסוף השבוע הקרוב כאשר הקרובה תתארח אצל מכבי פתח תקוה בשבת. בקבוצה יודעים שכל תוצאה למעט הפסד תשאיר אותם מעל פתח תקוה בטבלה, כאשר היא מקדימה את היריבה ממלאבס בשתי נקודות בלבד. שחקני הקבוצה החמיאו היום (חמישי) לחלוץ מוחמד כליבאת על משחק הבכורה שלו בנבחרת הצעירה בו כבש אתמול צמד על בלארוס בניצחון 1:2.

לצד הפתיחה החלומית שב כליבאת לעכו עם רגישות במפשעה והוא סובל מדלקת. השחקן ערך היום אימון ריצה בלבד בנוסף לטיפולים שהוא מקבל, אך גם מחר הוא לא צפוי להתאמן והוא כנראה יחמיץ את המשחק בשבת נגד מכבי פתח תקוה. גם דודו גורש שב לאימונים מהנבחרת הבוגרת, כשבקבוצה קיוו לראות את השוער מקבל דקות משחק לאור העובדה כי מדובר היה במשחק אימון.

באימון תירגל אלי כהן את שחקניו לקראת ההתקפה של פתח תקוה. תחילה תירגל כהן את שחקני ההגנה, איציק כהן, דימקאו פידליס, רן קוז'וך ושמעון הרוש ולאחר מכן העביר לכולם תדרוך טקטי לקראת המפגש עם טל בן חיים, עומר דמארי ועומר גולן.

"יש להם התקפה מסוכנת, מהירה מאוד וטובה באחד על אחד", הזהיר כהן את שחקניו. החלוץ אושרי גיטא, שמציג יכולת טובה באימונים, ימשיך להמתין להזדמנות שלו על הספסל כמו גם אובודו אוקוצ'ה. בתום האימון הלכה הקבוצה לארוחת גיבוש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully