וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ברגע האמת בן חיים וקינן ישחקו"

18.11.2010 / 10:09

מאמן הנבחרת אופטימי? חלק משחקניו מסבירים לו מה הבעיה: "אי אפשר לשנות את ההגנה כל משחק". אוואט: "הגענו למסקנה שההגנה מתחילה מההתקפה". למרות הבעיות: המאמן עוקב אחר חלוצים. גולסה יזומן שוב בפברואר

ברני ארדוב

מאמן נבחרת ישראל, לואיס פרננדז, שמר אתמול (רביעי) על אופטימיות בעקבות הניצחון הדחוק על איסלנד 2:3, אבל חלק משחקניו חושבים שניסוי הכלים הזה לא ממש הצליח. שחקן בנבחרת אמר לאחר המשחק: "יש לנו בעיה בהגנה ובמקום לייצב אותה, הסגל בהגנה משתנה כל משחק. ביומיים קשה מאוד לחבר שחקנים שלא משחקים יחד, במיוחד כשכל ההגנה משתנה בכל פעם".

עוד הוסיף אותו שחקן: "טל בן חיים ודקל קינן הם הבלמים הכי טובים שיש לכדורגל הישראלי להציע, גם אם זה לא עבד מול הנבחרות הגדולות. לואיס יכול להמשיך לשנות וזה בסדר, אבל ברור לכולם שברגע האמת הם ישחקו". החלוץ דודו ביטון היה אמור להיכנס אתמול למגרש, אבל זה לא קרה ואם הוא יזומן למשחק מול סרביה בחודש פברואר, הוא ישחק. יובל שפונגין, שסובל ממתיחה במפשעה, וליאור רפאלוב, שגם הוא נפצע במשחק והוחלף בתחילת המחצית השניה, ייבדקו במסגרות הקבוצתיות.

פרננדז עוקב אחר החלוץ רועי דיין מהפועל עכו, ואם ימשיך ביכולת הזו הוא יזומן בפברואר. המאמן אמר למקורביו בנבחרת כי אייל גולסה שחוזר מפציעה יקבל זימון מחודש בפברואר. פרננדז, שאמר לראשי מכבי פתח תקוה כי הוא בונה על עומר דמארי, אמר אתמול: "הוא חלק משחקני העתיד של הנבחרת". גם טל בן חיים, חברו לקבוצה, נמצא תחת מעקב. מלבד זימון גולסה, יש לציין כי בשלב זה אין כל החלטה לגבי זימונים אחרים משום שפרסום הסגל הבא יקרה רק בחודש פברואר, בעוד שלושה חודשים.

"מקווה שבניון יהיה כשיר עד גאורגיה"

"אין ספק, זה לא סוד שאנחנו צריכים להשתפר בהגנה", אמר הבוקר דודו אוואט. "המאמן מנסה בכל מיני שיטות לשפר את משחק ההגנה שלנו. הגענו למסקנה שמשחק ההגנה שלנו מתחיל מההתקפה. במחצית הראשונה נראינו טוב ובמחצית השנייה פחות. מבחינתנו היה חשוב ששחקנים צעירים וחדשים יקבלו דקות משחק. הניצחון חשוב אחרי תקופה ארוכה שבה לא ניצחנו, אבל ללא ספק יש הרבה מה לשפר".

השוער נשאל לגבי כמות הזימונים הגדולה של המאמן פרננדז: "זה לא התפקיד שלי להגיב על זה. אני שחקן בנבחרת ויש צוות מקצועי שקובע את סגל השחקנים בכל משחק", אמר. "גם שחקני ההגנה ששיחקו אתמול הם שחקנים שכבר היו בסגל שלנו, כמו שפונגין שכבר שיחק וגם גל אלברמן, שתופקד בעמדה אחרת שבה הוא לא שיחק. במשחק הזה שיחקו השחקנים הכי טובים מבחינת המאמן. אין לי יותר מה להגיד בנושא הזה".

על השאלה מה ניתן לקחת לקראת המשחקים הרשמיים הבאים של הנבחרת בחודש מרץ ענה אוואט: "אני חושב שמבחינתנו היה חשוב קודם כל לנצח אחרי תקופה ארוכה. שחקנים שיש להם מעט הופעות קיבלו ניסיון בינלאומי ואלה הדברים שלקחנו מהמשחק הזה. אנחנו כנבחרת ישראל צריכים להתייחס בכבוד לכל נבחרת ובטח שלא להתייחס לנבחרת איסלנד כנבחרת חלשה. אולי בדירוג ועל הנייר אנחנו יותר טובים מהם אבל יש לנו הרבה כבוד אליהם גם לפני המשחק וגם אחריו. אנחנו צריכים לשחק את המשחק שלנו, היינו טובים בחצי הראשון, במחצית השנייה נחלשנו קצת עם הרבה שינויים שעשינו".

ומה חושב השוער על דבריו של מאמנו, כאילו אם ישראל תעפיל להצלבה היא תהיה ביורו? "הלוואי וזה ייקרה. הסיכויים ירדו לאחר ההפסדים לקרואטיה ויוון, אבל כל עוד יש סיכוי נמשיך. נצטרך לנצח את שני המשחקים הקרובים בבית כדי להלחיץ את הבית הזה עוד יותר. אני בטוח שאם ננצח את שני המשחקים הקרובים שלנו, אז גם קרואטיה וגם יוון ילחצו קצת. צריך להסתכל על המשחק הקרוב-רחוק נגד גאורגיה. זו המטרה שלנו כרגע". בהמשך התייחס השוער גם לפציעת יוסי בניון. "אני מאוד מקווה שהוא יהיה כשיר עד אז. אף אחד לא רוצה לראות את יוסי פצוע, לא הנבחרת וגם לא הוא, בגלל הקריירה שהוא עושה באנגליה. זו מכה לא קלה, אני מקווה שהוא יחזור כמה שיותר מהר, קודם כל להיות לכושר ואז גם לסגל הנבחרת".

אוואט סיכם את דבריו בנוגע לאצטדיון בלומפילד. "זה מעולה מבחינתנו לשחק שם", אמר. "הגיעו קרוב לעשרת אלפים צופים וברמת גן הם היו נבלעים. הם היו קרובים אלינו ואני גם בטוח שנגד גאורגיה המגרש יהיה מלא. זה יתרון עצום מבחינתנו".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully