וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנוקר: שחר רוברג זכה בליגת העל

18.11.2010 / 9:39

הכשרון העולה בן ה-16 גבר 3:5 על אלוף הארץ רועי פרננדז, בגמר שהתעלה לרמה גבוהה במיוחד וכלל ברייק של 100 נקודות

חילופי משמרות בסנוקר הישראלי. שחר רוברג בן ה-16 זכה אתמול (רביעי) בתואר אלוף ליגת העל לסנוקר, אחרי שגבר במשחק הגמר על אלוף הארץ רועי פרננדז 3:5. רוברג, שינסה לסלול את דרכו בשנים הקרובות לסבב המקצועני בעולם, רשם למעשה ניצחון שני על פרננדז השנה במסגרת ליגת העל, וסגר עונה נהדרת מבחינתו. בקיץ האחרון רוברג הרשים כשהגיע עד לשמינית גמר אליפות העולם לצעירים עד גיל 21, והפסיד שם בקרב צמוד לסיני שזכה בסופו של דבר במקום השני. ב-2011 הוא מתכוון לחזור לזירה הבינלאומית, ובעיקר לתחרויות נוער כמו אליפויות אירופה לגילאים 17 ו-19. כל זה כמובן במקביל ללימודיו בתיכון גימנסיה הרצליה בתל אביב.

בגמר ליגת העל שהתקיים במועדון ה-G2 באשדוד הציגו רוברג ופרננדז רמה איכותית שאנשי הסנוקר הישראלי לא זוכרים שנראתה כמותה בארץ. רוברג פתח עם שני ברייקים במערכה הראשונה שסידרו לו יתרון 0:1, אבל לא הצליח לשמור על יתרונו במערכה הבאה ופרננדז דייק בכדורים הצבעוניים כדי להשוות. רוברג חזר להרשים עם שלושה ברייקים (70 נקודות בגבוה שביניהם) כדי לנצח בשתי המערכות הבאות ולעלות ליתרון 1:3. במערכה הבאה רוברג הדהים עם ביטחון עצמי גבוה ומשחק התקפי שסיכן אותו, אלא שהוא עמד במטרות והטביע את הכדורים הקריטיים כדי לעלות ל-1:4 ולהיות רחוק במערכה מהתואר. כאן בא לידי ביטוי הנסיון של פרננדז, שלא ויתר והציג סנוקר משובח ביותר שכלל ברייק של 100 נקודות כדי לצמק ל-4:3. את המערכה הבאה רוברג פתח בטעות נוספת, אבל פרננדז לא ניצל זאת הפעם. השליטה חזרה לידיו של הצעיר המוכשר ששוב הימר על משחק התקפי אמיץ, ולא התרגש הפעם כדי לסיים את השולחן ולחגוג ניצחון 3:5.

יו"ר איגוד הביליארד שי אייזנברג סיכם את משחק הגמר: "אני מעודד מהרמה הגבוהה שהוצגה ובכלל מההישגים הכלליים בשנה האחרונה. זה המשך ישיר לפעילות מבורכת, השנה היא שנת פוקוס בעיקר אצל הנוער ויש לנו עוד הרבה מטרות וציפיות".

אלברט זנפט, מנהלו האישי של שחר רוברג הוסיף: "שחר היה בשיא גדולתו, זה היה אחד ממשחקיו הגדולים בישראל. הייתה הצגה מדהימה של שחר ורועי, ואחרי 10 שנים שרועי שלט בצורה מוחלטת בסנוקר הישראלי, הגיע מישהו ששבר את ההגמוניה".

  • עוד באותו נושא:
  • שחר רוברג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully