וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

NFL: מי יפתח במיאמי?

17.11.2010 / 20:29

הדולפינס יארחו בין חמישי לשישי (3:15, ESPN) את שיקגו, כנראה עם טיילר ת'יגפן במקום הני. בוש עשוי לחזור בראשון

מחזור ה-NFL הקרוב ייצא לדרך בלילה שבין חמישי לשישי (3:15, ESPN) עם המשחק בין מיאמי (4:5) לשיקגו (3:6). הדולפינס קצרו ביום ראשון ניצחון בית ראשון העונה, על טנסי, אולם שילמו מחיר כבד עם פציעתם של שני הקוורטרבקים שלהם, צ'אד פנינגטון וצ'אד הני. פני סיים את העונה, הני בספק גדול להתמודדות ואם לא ישחק יעלה טיילר ת'יגפן במקומו.

שיקגו מרוצה מהניצחון על מינסוטה לא רק בגלל חשיבותו ב-NFC צפון, אלא משום שדווין הסטר נכנס לכושר. "יש לו את זה כרגע", אמר המאמן לאבי סמית', "קו ההתקפה עוזר לו עם החסימות וברור שהוא מרגיש את זה". אנחנו מרגישים שמיאמי תנצח.

ג'ף ריד בעט עבור פיטסבורג במשך שמונה עונות וזכה עמה בשני סופרבולים, אבל כשהיכולת שלך עלובה, גם זו לא תעודת ביטוח. ריד היה גרוע גם במשחק ההפסד לניו אינגלנד ביום ראשון, ובקבוצה החליטו לנפות אותו ולהחתים את שון סוויזאם, אשתקד בוושינגטון, במקומו. "זה לא כמו עמדה אחרת, שבה אתה יכול לספסל שחקן", הסביר המאמן מייק טומלין, "יש רק בועט אחד בקבוצת פוטבול". עובדתית זה לא מדויק, כשרק השנה השתמשה ניו אורלינס בשני בועטים, כשג'ון קארני נכנס לסגל בעוד גארט הארטלי שם.

רג'י בוש עשוי לחזור להרכב ניו אורלינס, שתתמודד ביום ראשון עם סיאטל. הוא שבר את עצם השוקית בשבוע 2 בסן פרנסיסקו
וקיווה לחזור למשחק מול קרוליינה בשבוע 9, אולם קצב החלמתו לא אפשר זאת. ג'ריקו קוצ'רי מהג'טס, שנפצע ביום ראשון בניצחון על קליבלנד, לא צפוי לשחק מול יוסטון. בפאלו תסתדר ביום ראשון מול סינסינטי ללא הרץ האחורי סי ג'יי ספילר והליינבקר התמיד פצוע שון מרימן.

דונובן מקנאב חתם על חוזה עצום עם וושינגטון - 78 מיליון דולר לחמש שנים, 40 מיליון בכסף מובטח. מופרך? מסתבר שהרדסקינס עיגנו את ההסכם בסוג של תעודת ביטוח, לפיה אם יוחלט לשחרר את מקנאב בסוף העונה הנוכחית, יהיו חייבים לו רק 3.5 מיליון דולר ממענק החתימה.

ארגון השחקנים השיב להצעת הליגה להגדלת מספר המשחקים ל-18 בעונה. בין התנאים שהציב הארגון: שני שבועות חופשיים לקבוצות (במקום אחד), פחות אימונים, הגדלת הסגלים מ-53 שחקנים ל-56 או 57 והקטנת מספר המשחקים שצריך שחקן לרשום כדי לקבל זכויות פנסיה והטבות לאחר פרישתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully