וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב כץ: "אני לא מבין למה גבאי הלך לתקשורת"

16.11.2010 / 18:28

בעלי הפועל חיפה התייחס לתקרית עם המנכ"ל. על הדרבי: "יש לי את התפריט לניצחון". מאמץ להכשיר את סשה סטויאנוביץ'

הפועל חיפה חזרה היום (שלישי) להתאמן אחרי יומיים של מנוחה שניתנו לשחקנים. הקשר סשה סטויאנוביץ', שלא שיחק מול הפועל באר שבע בשל פציעה, ישוב לאימונים ביום חמישי ובקבוצה מקווים שהוא יהיה כשיר לדרבי ביום שני. לעומת סטויאנוביץ', גולן חרמון עדיין מחלים מקרע בשריר התאומים והיום קיבל השחקן זריקה מהצוות הרפואי. בחיפה מאמינים כי הבלם ינסה לשוב לפעילות רק בסוף השבוע הבא.

למרות המתח לקראת המשחק מול מכבי חיפה, נראה כי ישנם עדיין חילוקי דעות בתוך המועדון בין הבעלים יואב כץ למנכ"ל אפרים גבאי. בשבוע שעבר נפגע גבאי כשגילה באמצעות התקשורת כי תפקידו הוצע לגורם אחר, אך כץ הכחיש זאת לחלוטין. כרגע קיים נתק בין השניים אך כץ הבהיר את הדברים.

"אני לא מבין למה אפרים הלך לתקשורת", אמר כץ. "אף פעם לא הצעתי את התפקיד לאדם אחר והדברים האלה היו צריכים להיסגר בתוך המועדון. אני מאמין שנקיים שיחה ונסגור את הדברים בינינו. אני עדיין חושב על פיתרון בנושא". מקורב לשניים אמר: "זה כמו ריב בתוך משפחה. כמה ימים הם לא מדברים אבל אחר כך הכל יעבור".

לקראת הדרבי הוסיף כץ: "כרגע יותר מעניין אותי הדרבי ביום שני. יש לי את התפריט לאיך שאנחנו מנצחים את המשחק. אני מאמין שאנחנו אלה שנחזור עם ניצחון מהדרבי הקרוב". אגב בדרבי הפועל חיפה תחזור לשחק עם המדים האדומים-שחורים, התלבושת המסורתית של המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully