וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: נדחה הניתוח של עידן ורד

16.11.2010 / 16:42

קשר הירוקים עבר בדיקה בכתפו באנגליה וישחק עם מגן כתף מיוחד בדרבי. המועדון צפוי להאריך ההסכם עם אייל משומר

הקשר עידן ורד, שהמריא אתמול (שני) לאנגליה בליווי אחיו ורופא הקבוצה, ד"ר עמי ברבר, עבר היום (שלישי) בצהריים בדיקה אצל הרופא המומחה בנוגע למצב הכתף שלו. על פי ממצאי הבדיקה, השחקן זקוק לניתוח אבל יוכל לעבור אותו לאחר סיום העונה הנוכחית. בינתיים, כפי שפורסם מוקדם יותר השבוע, ורד ישחק עם מגן כתף. כזכור, ורד נסע לבדיקה במטרה לקבוע את המשך הטיפול בו, בהמלצת הרופא המנתח שלו בישראל, ד"ר גבריאל מוזס, כשעוד לפני כן עלתה האפשרות שינותח רק בקיץ.

בחיפה עדיין מחכים להצעות על ולדימיר דבאלישווילי, אך כפי שפורסם אתמול החלוץ ישוחרר ויוחתם במקומו חלוץ אחר רק אם תהה קבוצה שתסכים לשלם עליו כ-1.2 מליון יורו. בלי קשר להחלטה בעניינו, הקשר האוקראיני אנדיי פיליאבסקי והחלוץ הניגרי אנתוני אוצ'ה יגיעו בימים הקרובים ארצה. הקשר הגנאי סיידו יאיא אמור לחתום בעוד מספר ימים על חוזה רשמי בקבוצה, כנראה לחמש שנים. עדיין לא ברור האם יעבור לעירוני רמת השרון או לקבוצה אחרת בישראל, או ישחק בקבוצה החל מחלון ההעברות בינואר.

עדיין לא התקבלה החלטה האם לחדש את ההסכמים עם אייל משומר, גוסטבו בוקולי, ג'ון קולמה ותום אלמדון, אם כי נראה שעם רובם יחודש ההסכם. קולמה כבש שני שערים בשבועיים האחרונים ועל פי סיכום בעל פה בין הצדדים, חיפה אמורה להודיע לו, כמו ליתר השחקנים שמסיימים חוזה בתום העונה, האם היא מתכוונת להאריך עימו את החוזה עד חודש דצמבר, אחרת יראה את עצמו חופשי לנהל משאים ומתנים עם קבוצות אחרות. לגבי משומר, בחיפה אמורים להיפגש עד חלון ההעברות עם סוכנו, חנן שפגט, גם כן מתוך כוונה להאריך את ההסכם.

היום עורכת הקבוצה שני אימונים, מהם נעדרים שחקנים הנבחרות: ליאור רפאלוב, טאלב טוואטחה, סארי פלאח, שאדי שעבאן, ערן רוזנבאום (זומן, אך פרק את הכתף) וסינטאיהו סלליק. אייל גולסה מתאמן עם הקבוצה ועדיין לא ברור האם ייכלל בסגל לדרבי ביום שני, אם כי ההערכות אופטימיות. בכל מקרה, הקשר לא אמור לפתוח ואם ייכלל בסגל יעלה מהספסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully