וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיימוב: "הכי מפחיד לקבל את מכבי ת"א אחרי עכו"

הדס גרינברג

16.11.2010 / 16:13

שוער ק"ש, שגדל בקרית שלום מתרגש לקראת המפגש עם מועדון נעוריו: "חולם לחזור לשם, אך אני צריך עוד להשתפר"

ביום שבת תפגוש עירוני קרית שמונה את מכבי תל אביב בבלומפילד. לשלושה אנשים מקרית שמונה זה יהווה מפגש מרגש במיוחד. רן בן שמעון, שאימן את הצהובים ופוטר לבטח ירצה לנצח אותם, אורי שטרית שלא קיבל את ההזדמנות מאבי נמני ירצה להוכיח להם שהם טעו והשוער גיא חיימוב, מקווה להמשיך עם היכולת הטובה שלו כדי להזכיר למכבי שיש להם על מי לסמוך לשנים הבאות. "זה מרגש מאוד, ועל ההתרגשות הזו אני אצטרך השבוע לעבוד עם עצמי השבוע", מספר חיימוב, "אני מאמין שעד המשחק יהיו לי פרפרים כי זה הבית שלי, גדלתי שם כל החיים שלי ויש לי שם הרבה חברים. אני מקווה שבמהלך המשחק אני אצליח להתנתק מהכל".

חיימוב ממשיך לספר על הקשר המכביסטי: "כל החברים שלי אוהדי מכבי, זה מקום שאי אפשר להסביר כמה הוא קרוב לליבי. גם בשנה שעברה, כשהייתי בהכח עמידר רמת גן, נשארתי בקשר עין וראיתי מה קורה עם מכבי, אבל לעמוד מולם לראשונה בין הקורות זה ממש לא אותו הדבר. אני צריך לעצור אותם וזה קצת יותר מרגש". ואם נשים את ההתרגשות בצד כל מה שחשוב לחיימוב וקבוצתו זה להמשיך במסלול הניצחונות, והוא מאמין שזה אפשרי מול מכבי: "אני מאמין שאפשר לנצח את מכבי, אם ניראה טוב ונשחק טוב וכבר עשינו את זה פעם אחת בבלומפילד, אז אנחנו יכולים לעשות את זה שוב. לפני הניצחון 2:4 על הפועל תל אביב בבלומפילד, באנו צנועים וגם השבת נבוא צנועים כדי לעשות את העבודה שלנו ונקווה שהמשחק יתפתח לטובתנו. התחלנו את העונה ברגל ימין בבלומפילד נקווה שימשיך ככה. זו חוויה ענקית לשחקן לשחק מול 12 אלף איש".

בשבת האחרונה, הביסה הפועל עכו הביסה את מכבי תל אביב ונראה שהשד לא כל כך נורא. "אסור לשכוח שהחליפו במכבי מעל חצי קבוצה ואין הוקוס פוקוס בכדורגל וחוץ מזה מכבי זו קבוצה ברמה הכי גבוהה, מאומנת ועם סגל מצויין". חיימוב לא משוכנע שאידיאלי לפגוש את הצהובים במצב הנוכחי שלהם. "הם הפסידו לעכו, אבל זה הכי מפחיד לקבל אותם כך כי כולם שם דרוכים ויודעים שאסור להם להפסיד", אומר השוער ולא מכחיש שהחלום הגדול היה ונותר ללבוש צהוב. "תמיד השאיפה היא לחזור למועדון בו גדלת, אבל נכון לעכשיו למכבי יש את לירן שטראובר שהוא שוער מצויין. יש לי עוד הרבה לעבוד ולהתאמן כדי להגיע לרמה שלו. אני מקווה שבעתיד אחזור לשם".

חיימוב לא מתרגש מהמקום הראשון, אליו חזרה הקבוצה הצפונית לאחר שהפועל תל אביב לא הצליחה לנצח את בית"ר ירושלים. "המקום הראשון זה לא דבר שבשגרה אצלנו", אומר השוער, "אבל מבחינתנו יותר קשה להישאר שם מאשר להגיע לשם. גם כשהיינו במקום השני או השלישי, שיחקנו כדורגל טוב ועכשיו כששיחקנו פחות טוב מול נתניה ניצחנו. אז לא משנה אם לחזור למקום הראשון או לרדת, העיקר להישאר יציבים". חיימוב יודע שהניצחון על נתניה היא חשוב במיוחד לקבוצה. "אם לא היינו מנצחים, היינו מאבדים ביטחון לקראת מכבי, אבל צריך להבין שכל משחק כזה זה מלחמת עולם, במיוחד בליגה הזו ונעשה הכל כדי להגיע מוכנים".

השוער חולם לקבל טלפון מלואיס פרננדז. "השאיפה של כל שחקן לקבל זימון", אומר חיימוב, "במידה ואמשיך ביכולת הטובה ובעבודה הקשה, גם אקבל זימון. יש הרבה שוערים מוכשרים בארץ, דודו גורש שזומן משחק מדהים, הוא מוכיח את עצמו ממשחק למשחק ומגיע לו. גם שטראובר בכושר שיא ואריאל הרוש מצויין. אני מרגיש שזו התקופה הכי טובה בקריירה שלי עד כה וחשוב שאמשיך כך".

חיימוב וחבריו מקרית שמונה שבו היום לאימונים כאשר הקשר ווילאם נג'ובו, שנעדר מהמשחק מול נתניה, עדיין סובל ממתיחה והוא בספק גם למשחק בשבת מול מכבי. אלרואי כהן, שנמצא עם הנבחרת, נעדר מהאימון וישוב להתאמן עם הקבוצה ביום חמישי. וויאם עמאשה וסלאח חסארמה נעדרו עקב חג הקורבן. אופיר חמו, שהוחלף במשחק מול מכבי נתניה בשבת בגלל מתיחה, חזר להתאמן וצפוי להיות כשיר למשחק בשבת מול מכבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully