וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנדריקס: "אנחנו נלחמים נגד עצמנו כדי לא להרפות"

16.11.2010 / 14:32

פורוורד מכבי תל אביב דיבר על הקשיים גם במשחקים כמו זה מול חולון (63:102). על פרוקום: "מדובר במשחק מוקש בשבילנו"

רצף הניצחונות של מכבי תל אביב עשה את שלו. הקבוצה נראית מחוברת, שמחה, לוחמת ובעיקר מלאת אמונה וביטחון עצמי. גם ריצ'רד הנדריקס סבור כי הניצחונות שמשיגים הצהובים הם תוצאה של עבודה קשה. "יש לנו כאן שחקנים שבאים לעבוד כל יום ועובדים קשה. אנחנו לא פוחדים מעבודה קשה ועושים את זה", מסביר השחקן, "לא זילזלנו בחולון, אנחנו מכבדים כל יריבה. חולון הציגה משחק טוב, אבל זה לא קשור לזהות היריבה שמשחקת מולנו, אנחנו נלחמים גם מול עצמנו כי חשוב לנו לא להרפות לאורך משחק שלם".

הנדריקס התייחס כמובן גם למשחק היורוליג הביתי מול פרוקום גידיניה ביום חמישי. "הסיטואציה מול הפולנים תהיה דומה לזו שהייתה מול חולון. מדובר במשחק מוקש עבורנו כי אנחנו ראשונים בבית. אבל נבוא ונכבד אותם, ננסה להציג את הדברים עליהם אנחנו עובדים באימונים, בכדי להביא לפרקט את כל מה שאנחנו יכולים. חשוב שבמשחקים נציג את מה שאנחנו עובדים עליהם באימונים ואת השיטה שלנו", הוא מסביר.

בתוך כך, אמש, בסיום המשחק, קיימו ראשי הקבוצה ישיבה מאולתרת בה דיברו על נושא החיזוק. בקבוצה מנהלים מגעים אינטנסיביים עם מספר שחקנים בעמדת הסנטר. הגארד ג'ון שייר, עימו נמצאת מכבי בקשר רציף בשבועות האחרונים, עדיין נמצא על הכוונת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully