וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל עכו חוששים לאבד מומנטום בגלל פציעות

הדס גרינברג

16.11.2010 / 13:36

אחרי ארבעה ניצחונות רצופים, בקבוצה מקווים שבריאות השחקנים תישמר: "אם מישהו סובל מבעיה פיזית, שיגיד"

ימים יפים עוברים על הפועל עכו. הקבוצה דוהרת במעלה הטבלה, צוברת נקודות בעזרת ארבעה ניצחונות רצופים, מציגה כדורגל התקפי וניצבת במקום החמישי. אולם יש משהו שמדאיג את אנשי הצוות המקצועי ובפרט את המאמן אלי כהן ומאמן הכושר דני ביבס - פציעות עתידיות. כדי לנסות למנוע את הפציעות הללו עד כמה שאפשר, פנה ביבס לשחקני הקבוצה והדגיש בפניהם לראשונה העונה: "אם יש מישהו שמרגיש עייפות, סובל מרגישות או מרגיש שמשהו מפריע לו מבחינה פיזית ויש לו ולו? הבעיה הכי קטנה לשחק, שיאמר לנו".

בצוות המקצועי מודעים לעומס שנוצר אצל השחקנים, ולא שוכחים את התקופה הקשה של תחילת העונה. מעבר לעובדה שלקח לשחקנים זמן להתחבר, הקבוצה סבלה מבעיית פציעות שליוותה אותה, ובמועדון מתכוונים לעשות הכל כדי לנסות למנוע זאת ולא לאבד שחקנים חשובים. בתוך כך, בקבוצה מקווים כי ליעד אלמליח, שלא התאמן אתמול בשל רגישות בשריר, ישוב לאימונים במהלך השבוע ויהיה כשיר למשחק מול מכבי פתח תקוה בשבת.

בקבוצה מקווים לראות את שוערה המצטיין של הקבוצה, דודו גורש, לובש ביום רביעי את המדים הלאומיים במשחקה של נבחרת ישראל מול איסלנד. כמו גורש, בקבוצה מקווים ליהנות מחר גם מהחלוץ מוחמד כליבאת במשחק של הנבחרת הצעירה מול בלארוס.

  • עוד באותו נושא:
  • הפועל עכו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully