וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאסום: "מקווים שהניצחון יוציא אותנו לדרך חדשה"

16.11.2010 / 13:00

חלוץ בני סכנין אופטימי אחרי הניצחון הראשון העונה, 0:1 על הפועל פ"ת: "עם הסגל שלנו, אנחנו יכולים לנצח כל קבוצה בליגה"

הניצחון אמש (שני) על הפועל פתח תקווה שיחרר הרבה אוויר ולחץ אצל בני סכנין שסוף סוף הוציאה שלוש נקודות בליגה. בקבוצה מאמינים כי התוצאה תחזיר את הביטחון שהיה חסר לשחקנים מתחילת העונה, אך יודעים כי היכולת מאתמול לא תספיק והקבוצה חייבת להשתפר בהמשך הליגה ובמיוחד לקראת המשחק מול הפועל תל אביב ביום שבת. אחרי הריב שהיה בין סלובודן דראפיץ' לנסטיה צ'ה, נדמה שהשער של הסולבני השכיח את כל המתחים במועדון. למרות זאת, בסכנין עדיין לא מרוצים ממשחק ההתקפה של הקבוצה, אפילו שכריסטיאן דנלאקי הציג יכולת משביעת רצון. בקבוצה אמורים לנחות שני חלוץ ניגרים, דדה ג'ושוע קינג ונאופור אוצ'ה, בימים הקרובים ובסכנין מקווים כי אחד מהם לפחות ירשים ויחתום.

אחמד קאסום, שגם לו היה חלק לא מבוטל בשער הניצחון של סכנין אתמול, דיבר היום על מה היה חסר לקבוצה עד הניצחון אתמול. "במשחקים הקודמים פשוט היה חסר לנו המזל ואתמול הוא כן היה איתנו", אמר החלוץ, "בסך הכל יש לנו קבוצה טובה ואנחנו יודעים שאנחנו שווים מקום יותר גבוה, אבל הדברים לא התחברו לנו מתחילת העונה. אני שמח שהביטחון חזר לשחקנים אחרי הניצחון, אבל זו רק התחלה ואנחנו מקווים שהמשחק הזה יוציא אותנו לדרך חדשה".

החלוץ ניסה להסביר את המשבר בחלק הקדמי של הקבוצה, שכבש חמישה שערים בלבד העונה: "הדברים לא הולכים לנו כמו בעונה שעברה. זה לא רק החלק הקדמי שאשם זה כל הקבוצה לא שיחקה טוב. אנחנו חייבים להיות מרוכזים בחלק הקדמי ועם נחישות נחזור להציג את היכולת התקפית שבסיום העונה שעברה. אומנם אני משחק כקשר מתחילת השנה, אבל אני כועס גם על עצמי שהשערים לא מגיעים ואנחנו כמעט לא מצליחים לכבוש, אני מקווה שנשתפר מעכשיו ושהמזל ימשיך להיות איתנו".

קאסום מאמין כי למרות המרחק בטבלה אפשר גם לנצח ביום שבת את האלופה בדוחא: "עם הסגל שלנו אנחנו יוכלים לנצח כל קבוצה בליגה. נכון שזו הפועל תל אביב ובטח קל זה לא יהיה, אבל אם נעבוד קשה ונגיע למשחק עם ביטחון אני מאמין שגם את הפועל אפשר לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully