וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אין כאן אווירה אמיתית של נבחרת"

16.11.2010 / 12:32

יממה לפני משחק הידידות עם איסלנד ועדיין יש שחקנים שטרם ערכו אימון מלא: ”הסגל הנוכחי לא יספיק ללטביה וגיאורגיה”

נבחרת ישראל ערכה הבוקר (שלישי) אימון נוסף לקראת משחק הידידות ביום רביעי מול נבחרת איסלנד. רק הבוקר, יממה בלבד לפני המשחק, הנבחרת החלה להתאמן בסגל מלא, אולם גם הבוקר לא כל השחקנים ערכו אימון מלא. השוער דודו אוואט נחת בישראל מוקדם בבוקר והצטרף לאימון, כשגם דודו ביטון, ששיחק אתמול במדי הפועל פתח תקוה מול סכנין, הגיע, אבל ערך אימון קל. ערן זהבי התקשה אף הוא להתאמן, ולא נראה שיפתח במשחק. שאר שחקני הפועל תל אביב ששותפו מול בית"ר ירושלים ערכו הבוקר אימון מלא עם שאר השחקנים.

אמש אמר שחקן בנבחרת: "אין כאן אווירה אמיתית של נבחרת, זה אחרת לגמרי כשהנבחרת מתאמנת ללא שחקנים כמו כיאל, קינן ובניון. לכולם ברור שהסגל הנוכחי לא יספיק גם ללטביה וגיאורגיה. אנחנו מאמינים שהוא עוד ישתנה. יש כאן שחקנים מוכשרים, אבל ההגנה שתפתח מול איסלנד לא תוכל לעמוד מול נבחרת גדולות".

הנבחרת תכנס הערב (18:15) באצטדיון בלומפילד מסיבת עיתונאים, בה ידבר המאמן לואיס פרננדז על המשחק הקרוב מול איסלנד ועל הסגל שזימן לקראת המשחק. לאחר מכן (19:00) היא תקיים את האימון המסכם שלה. יובל שפונגין, רחמים צ'קול, גל אלברמן, רמי גרשון, אלמוג כהן, ביברס נאתכו, עומר דמארי ואליניב ברדה מועמדים לפתוח בהרכב.

הנבחרת תארח למשחק הכנה לקראת צמד המשחקים במרץ את נבחרת סרביה (9 בפברואר). שנה מאוחר יותר היא תארח את אוקראינה, למשחק ידידות נוסף. פרננדז הבהיר לאחרונה לאנשי מכבי פתח תקוה כי הוא בונה על דמארי כשחקן העתיד של הנבחרת.

המשחק יועבר בשידור ישיר בערוץ הספורט (19:30, ספורט 5 וספורט 5 HD). מיד עם סיום המשחק יתקיים פאנל מיוחד באצטדיון בהנחיית עמיחי שפיגלר ואיציק זוהר, ובהשתתפות המאמן הלאומי לואיס פרננדז, שוער הנבחרת, דודו אוואט ושחקנים נוספים.

סגל הנבחרת: דודו אוואט, דודו גורש, דני בונדר, יובל שפונגין, רחמים צ'קול, רמי גרשון, אוראל דגני, גל אלברמן, אלמוג כהן, ביברס נאתכו, קובי דג'אני, גילי ורמוט, ליאור רפאלוב, ערן זהבי, בן שהר, אליניב ברדה, אלרואי כהן, מאור בוזגלו, עומר דמארי ודודו ביטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully