וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעים שוחח עם גל כהן: "הוא כעס, יש לו מעמד בקבוצה"

16.11.2010 / 12:14

בעקבות דברי הבלם שישקול לעזוב. על צרפתי: "קורה שמאמן מעיר". פ"ת תציע לבית"ר להשתתף בשכר חדד, כהן או פרננדז

מאמן הפועל פתח תקוה, יובל נעים, שוחח אמש (שני) עם הבלם גל כהן בעקבות הדברים שאמר לחבריו בחדר ההלבשה ("נמאס לי, אני נשאר פה בשבילם (ההנהלה, א"י) ובסוף זה מה שמגיע לי? אשקול את צעדיי"), אמש. כזכור, כהן כעס לאחר שהוחלף במחצית השניה ונראה כי הדברים נאמרו בין היתר בעקבות האכזבה מההפסד. "הבהרתי לגל שיש לו מעמד גבוה בקבוצה, הוא הוחלף לא בגלל שהוא היה חלש, אני גם לא חושב שהוא היה חלש", אמר המאמן הבוקר. "כנראה שגל כעס כי הוא חשב שהחילוף לא היה מוצדק, אבל הדברים נשמעים אחרת כשאתה חם ואחרי שאתה מתקרר. גל מאוד רצוי כאן. אנחנו מפסידים ומנצחים כקבוצה ותפקידי כמי שעומד בראש המערכת הוא להרגיע כשצריך. לא היינו צריכים להפסיד אתמול וחבל".

אוהדי הקבוצה, אגב, תמכו בבלם וכמה מהם שוחחו איתו וביקשו שלא ינקוט בצעדים חריגים. כהן אמר הבוקר: "שוחחתי עם יובל והבהרנו את הדברים. שאף אחד לא ישכח שנשארתי כאן בשביל הקבוצה. אני אוהב את המועדון והקבוצה חשובה לי".

כזכור, אמש ביקר נעים את גיא צרפתי בחדר ההלבשה, לעיניי שחקנים, ואמר לו, בין היתר: "אם תמשיך ככה אני שולח אותך הביתה, אל תענה לי. אקנוס אותך ב-2000 דולר". הבוקר אמר נעים: "הכל בסדר, הדברים נאמרו בלהט של משחק. גיא מאוד אמביציוזי, וזה חשוב. קורה שמאמן מעיר, זאת לא קורה בשביל ליצור אוירה לא טובה. הוא בורג מרכזי בקבוצה".

הקשר רפי דהן נראה מאוכזב מאוד ממעמדו לאחר שהוחלף בדקה ה-34, למרות שלא שיחק שלושה משחקים. נראה כי בקרוב ייקח אותו המאמן לשיחה אישית. "רפי לא שיחק שלושה שבועות והוא לא היה מספיק טוב. יכול להיות שהייתי צריך לחכות עם החילוף, מה גם שהבנתי שהוא לא משחק בתפקיד הזה. אמרתי לשחקנים כשהגעתי, שמי שלא מרגיש נוח עם התפקיד שלו שיבוא ויגיד לי", אמר נעים.

נעים מתכנן לחזק את הקבוצה בחודש ינואר, כששלושה שחקנים מבית"ר ירושלים נמצאים על הכוונת שלו. במועדון מתכוונים להציע לבית"ר להשתתף בעלות שכרם של אחד השחקנים הבאים: שי חדד, סטיבן כהן או דריו פרננדז, אם ישוחררו בחלון ההעברות. במועדון לא מבינים איך עד היום הקבוצה לא ניצחה בביתה את סכנין. המאזן בשמונת המפגשים עומד על שש תוצאות תיקו ושני ניצחונות לאדומים. "הם הכבשה השחורה שלנו", אמרו שחקנים בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully