וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני בית"ר: "אנחנו מסתכלים על הטבלה ומתביישים"

16.11.2010 / 11:52

לאחר שהלחץ השתחרר והמחמאות נשכחו, שחקני בית"ר נזכרו שהם בתחתית: "איך נרים ראש, לא הבקענו ארבעה משחקים"

שחקני בית"ר ירושלים נהנים היום (שלישי) מיום חופשי מאימונים, ובהתחשב בעומס שעבר עליהם בשבוע האחרון, מנטלית ופיזית (5 שחקנים סיימו עם פציעות את המשחק בבלומפילד), נראה כי הם באמת זקוקים לזה. שחקן בקבוצה אמר: "תמיד יש את יום חופש, אבל הפעם נראה לי שכולם זקוקים לו. היה מאוד קשה לכולם בשבוע האחרון והדרך שבה נראינו בבלומפילד, וגם הנקודה שהבאנו החזירו את הצבע ללחיים של אנשים, לא רק אצל שחקנים אלא בכל המועדון. אבל, אי אפשר להגיד שאנחנו מרימים את הראש, כי אחרי שסכנין ניצחה אתמול אנחנו מסתכלים על הטבלה ומתביישים. יש לנו הרבה מה להוכיח ולשנות, כי נכון להיום אנחנו צריכים להתחיל ולנצח, אבל כבר כמעט חמישה משחקים, מאז הגול של עידן טל נגד בני יהודה, לא הבקענו שער בליגה אז איך נרים את הראש? עם מספרים כאלה אי אפשר לעשות כלום".

על העימות שהיה בין שי חדד לתומר בן יוסף הוסיף אותו שחקן: "אני לא מסכים עם כל מה שאמרו בתקשורת שכל העימותים האלה זה חוסר משמעת כי בסך הכל אם תסתכל זה שני שחקנים שמאוד רוצים לשחק ואולי מתוסכלים מכך. לדעתי עדיף שחקנים כאלה ולא אדישים. בן יוסף חיכה הרבה זמן לקבל את החולצת הרכב ונפצע יומיים לפני המשחק ושי חדד תורגל כל השבוע בהרכב ובסוף אורי ביצע שינוי, אז הדברים האלה טבעיים וקורים בכל מקום אבל אולי שזה קורה בבית"ר ממהרים לעשות כותרות".

דן איינבינדר, שפרק את עצם הבריח וצפוי להיעדר כחודשיים מהמגרשים, קיבל טלפונים רבים והודעות מאוהדים עם איחולי החלמה והערכה גדולה. איינבינדר אמר לחבריו: "דווקא עכשיו, אחרי שתפסתי מקום קבוע בהרכב והקבוצה התחילה להתאושש זה בא לי? אבל אין מה לעשות, נחזור ונילחם מחדש על המקום בהרכב". אגב, איינבינדר היה אולי הבאנקר הכי גדול של אורי מלמיליאן בהרכב, כאשר בכל מהפכה או מסכת שינויים בהרכב הוא השחקן היחיד שמלמיליאן נתן לו קרדיט באופן קבוע. מלמיליאן אמר אתמול לאנשי המועדון: "חבל. יש כאלה שלא יבינו את זה, אבל איינבינדר מאוד משמעותי ומביא איזון באמצע. בעזרת השם שיהיה בריא ויחזור כמה שיותר מהר".

בנוגע לחן עזריאל, בבית"ר לא נלחצים מהודעתו של דודו דהאן על רצונו לעזוב בינואר ואומרים כי "חן עזריאל הוא חלק בלתי נפרד מהעתיד של בית"ר ולראייה החתמנו אותו על חוזה לשלוש שנים בקיץ. דקות משחק? יש מאמן שקובע, ואגב הוא מאוד אוהב את חן וזה רק עניין של זמן עד שהוא יקבל דקות משחק יותר משמעותיות, אבל צריך לזכור שזה תלוי גם בשחקן ובעד כמה הוא משקיע בשביל לקבל אותן ואני לא אוסיף".

בנוגע לעמותת האוהדים עדיין אין בשורות משמחות. על אף השיחות החיוביות שהיו בין גאיידמק לנציגי העמותה, עו"ד ישראל שלו המייצג את גאיידמק עדיין לא חזר אל העמותה עם תשובות וכרגע כל הנושא עומד באויר ולא ברור האם בכלל גאיידמק ייתן גב לפעולה שכזאת. בקרב אוהדי הקבוצה ישנה התעוררות ותכונה חיובית מאוד ובמועדון ישנו צפי לכ-8,000 אוהדים במשחק הבית הקרוב נגד הפועל רמת גן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully