וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: באדיר וטועמה ייעדרו מול סכנין ובנפיקה

16.11.2010 / 11:04

הבלם והקשר, שנפצעו במשחק מול בית"ר, סובלים מקרעים קטנים וייעדרו כ-10 ימים. בקבוצה ינסו להכשיר את דה סילבה

הפועל תל אביב פתחה את הבוקר (שני) עם בשורות לא משמחות במיוחד. כפי שחששו בקבוצה, הבוקר התברר כי גם סלים טועמה וגם וואליד באדיר ייעדרו משני המשחקים הבאים של הקבוצה מול בני סכנין בשבת ובנפיקה ברביעי הבא. זאת עקב קרע קטן בשריר התאומים לטועמה וקרע קטן בשריר האחורי לבאדיר.

המקרה של טועמה נראה החמור מבין השניים, לאחר שהאחרון קרע את השריר בחימום למשחק מול בית"ר. בצוות הרפואי אמנם חשבו שמדובר בקרע גדול יותר, אך הקשר יחמיץ בוודאות את שני המשחקים הבאים ואולי יהיה כשיר למשחק מול מ.ס. אשדוד. במקרה של באדיר, בהפועל ינסו להכשירו למשחק מול בנפיקה, אך כרגע הסיכויים קטנים שהקפטן ישוב כבר ביום רביעי הבא.

השניים, שנפצעו ב-0:0 של האדומים מול בית"ר ירושלים ביום שני האחרון, מצטרפים לרשימת פציעות הולכת ומתארכת שכוללת את איתי שכטר ודגלאס דה סילבה, שאף הם סובלים מקרעים באזרים שונים בגוף. בהפועל יעשו מאמצים להכשיר את דה סילבה לקראת המשחק בסכנין, והצוות הרפואי אופטימי כי אכן יוכל הבלם לשחק למרות שבחימום המשחק מול בית"ר הרגיש כאבים באזור המפשעה.

להפועל תל אביב יש עוד מספר פצועים. ערן זהבי עדיין סובל מכאבים בבטנו, אך כרגע אין כוונה לשלוח אותו לניתוח מכיוון שרופא הקבוצה ד"ר לוינקוף משוכנע שמדובר בדלקת בשרירי הבטן ולא בבקע. הקשר עצמו ימתין עוד מספר שבועות ואם לא יחלוף לו הכאב, יבקש שוב לעבור בדיקה שתכריע אם הוא יצטרך ניתוח. גם עומרי קנדה וגל שיש סובלים מחבלות אך אמורים להיות כשירים לסכנין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully