וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוט: "עצוב שכדיר הלך, מקווה שזאת תקופה חדשה עבורי"

16.11.2010 / 8:42

ג'ף פוט רשם דקות ראשונות במדי מכבי ת"א מול חולון, ואופטימי לגבי עתידו בקבוצה: "אעבוד קשה, ואז נראה איך זה עובד"

יתכן שלא רק מכבי חיפה הרוויחה ממעברו של אלישי כדיר: ג'ף פוט, שעבר מאז תחילת העונה ייבוש ממושך ומתסכל על ספסלה של מכבי תל אביב, זכה אמש (ראשון) לטעום את הפרקט בניצחון 63:102 על הפועל חולון. הסנטר, שהוכנס ארבע דקות לסיום, בשיא הגארבג' טיים, אמנם לא הציג הופעת בכורה מרשימה ( 0/1 מהשדה, 0/2 מהעונשין) וכל החטאה של השחקן לוותה בלא מעט רחשים מהקהל, אולם פוט מבהיר שבכוונתו להילחם על מקומו.

"אלישי כדיר עזב את הקבוצה ועצוב שהוא הלך, אני לא יודע מה זה מצביע לגבי עתידי. אבל אני חלק מהסגל עכשיו", אמר האמריקאי. "אני מקווה שזו תקופה חדשה עבורי. וככל שזה תלוי בי ,אנסה להפוך את הזמן הזה לתקופה חדשה. מקווה שאכנס לרוטציה של הקבוצה ושנתקדם ביחד. אני מתכוון לעבוד קשה, ואז נראה איך זה עובד משם ולאן מתקדמים", הוסיף השחקן.

ואיך היתה ההרגשה לשחק סוף סוף? "זה היה נפלא לשחק, זו הפעם הראשונה שעליתי על הפרקט במדי מכבי, באופן כללי אני חושב שההופעה הראשונה שלי הייתה בסדר. אני מאמין שעם הזמן אני אצבור יותר ביטחון והקליעות יגיעו בקלות רבה יותר", סבור פוט.

"זו היתה חוויה וניסיון עבורי, אני הולך עם זה, אני סומך על המאמנים ועל ההנהלה ואני אעשה מה שהם מבקשים ממני, ואז אני מאמין שאני אגיע למקום הנכון ולנקודה הרצויה". פוט מספר שבלאט עדיין לא שוחח עימו, אולם מוסיף כי "עוד לא היה לי צ'אנס עד עכשיו והעובדה שקיבלתי אותו הגיעה די בהפתעה, אתמול גיליתי שכדיר הלך והכל קרה מאוד מהר, חזרתי לסגל, נמשיך לעבוד השבוע הזה ונראה מה יהיה. אני מאוד אופטימי כי אני חייב להיות, זה אני וזו הדרך שלי", סיכם השחקן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully