וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עימות בין נעים לצרפתי: "אקנוס אותך אם תענה"

15.11.2010 / 22:54

מאמן הפועל פ”ת נזף בקשר: ”אם תמשיך ככה אזרוק אותך”. גל כהן עזב בזעם ואמר לחבריו: ”שוקל את צעדיי בקבוצה”

בהפועל פתח תקוה הביעו אכזבה גדולה מההפסד הערב (שני) 1:0 לבני סכנין, אבל עוד קודם לכן הספיק המאמן יובל נעים להתעמת עם מספר שחקנים, בהם גיא צרפתי. "אם תמשיך ככה אני שולח אותך הביתה, אל תענה לי. סתום את הפה, אחרת אקנוס אותך ב-2000 דולר". המאמן פנה גם לדודו ביטון ואמר לו: "אתה לא עושה תנועה". נעים אף כעס על ג'וניור ויסה, שהורחק בצהוב שני לאחר שנגע בכדור בידו דקה לפני סיום המשחק.

הקשר רפי דהן כעס בעקבות החילוף המוקדם של נעים ושחקנים בקבוצה סיפרו כי הוא נראה שבור לאחר המשחק. ואם זה לא מספיק, בסיום המשחק מיהר הבלם גל כהן לעזוב את המגרש. השחקן, שהוחלף במחצית השניה, שוחח עם חבריו בחדר ההלבשה ואמר להם: "נמאס לי, אני נשאר פה בשבילם (ההנהלה, א"י) ובסוף זה מה שמגיע לי? אני שוקל את צעדיי בקבוצה". השחקן, אגב, זכה לגיבוי מהקהל ובסיום המשחק עודדו אותו האוהדים.

לגבי דהן, שהוחלף בדקה ה-34, אמר שחקן בקבוצה: "יובל יכול היה לחכות עם החילוף עד המחצית. רפי דהן חזר אחרי שלושה משחקים". מחליפו, גיא דיין, אגב, לא תורגל השבוע בהרכב בגלל שלא היה כשיר במאה אחוז למשחק. גם השינוי השני של נעים בהרכב לא עבד, כשיגאל אנטבי יצא בתחילת המחצית השניה בגלל עייפות.

"יובל מאוד רצה לנצח את סכנין, אולי היינו לחוצים מדי להשוות. היינו צריכים להרגיע את המשחק ולהתחיל הכל מחדש, אבל במקום זה נוצר בלבול והקבוצה התפזרה", אמר שחקן בקבוצה בסיום. החל מהדקה ה-77, עם כניסתו של אוהד קדוסי, שיחקה הקבוצה עם שלושה חלוצים ושני קשרים התקפיים במטרה להשוות. פתח תקוה, יש לציין, לא ניצחה מעולם את סכנין בביתה. עד המפגש הזה עמד המאזן על שש תוצאות תיקו בשבעה מפגשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully