וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן לשחקני עכו: "חשוב שתישארו צנועים"

הדס גרינברג

15.11.2010 / 20:40

מאמן הפועל עכו מקווה להוריד את שחקניו לקרקע אחרי ההצלחות האחרונות. ערפאת חושב על קבוצה גדולה לינואר

הפועל עכו שבה הערב (שני) לאימונים לראשונה מאז ה-1:3 המרשים על מכבי תל אביב. בקבוצה שוררת אווירה חיובית במיוחד לאור ההצלחות האחרונות וזה ניכר על פניהם של שחקני הקבוצה והצוות המקצועי. המאמן אלי כהן, שהוביל את הקבוצה למקום החמישי, שוחח עם שחקניו, פרגן להם, אך גם ניסה להוריד אותם לקרקע: "אני מאוד מרוצה מכם, אבל הכי חשובה ההמשכיות. אני מקווה שנמשיך ביכולת הטובה שלנו והכי חשוב שתישארו צנועים".

כהן ייאלץ בשבוע הקרוב לעבוד בעיקר פסיכולוגית עם השחקנים כדי להוריד אותם לקרקע כבר לקראת המשחק הקשה שצפוי לקבוצה מול מכבי פתח תקוה בשבת. הקשר ליעד אלמליח שסובל מרגישות בשריר הירך האחורי ערך אימון ריצה קל בלבד. מלבד אלמליח, גם דודו גורש שמשתייך לנבחרת הבוגרת ומוחמד כליבאת שנמצא עם הנבחרת הצעירה נעדרו וישובו לאימונים ביום חמישי אחרי משחקי הידידות מול איסלנד ובלארוס.

צמד הכובשים המצטיינים של הקבוצה, רועי דיין וג'קו ערפאת עם שמונה שערים כל אחד זוכים להתעניינות רבה. בעניין ערפאת, בסביבתו מקווים שימשיך ביכולת הטובה על מנת שיעבור לקבוצה גדולה כבר בעונה הבאה או אפילו בינואר. השחקן אמנם נמצא תחת חוזה, אך בסביבתו כבר החלו לעבוד בנושא על מנת לנצל את המומנטום החיובי של החלוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully