וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוזגלו: "כיף להיות מוזמן שוב"

15.11.2010 / 18:54

קשר מכבי תל אביב חזר לנבחרת ישראל לקראת המשחק נגד איסלנד. צ'קול, אלברמן ורמי גרשון יפתחו בחולייה האחורית

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

נבחרת ישראל פתחה הערב (שני) את הכנותיה לקראת המשחק מול נבחרת איסלנד ביום רביעי (19:35, בלומפילד). לאימון הפתיחה היום הגיעו חמישה לגיונרים בלבד. אמש נחתו בישראל הקשר ביברס נאתכו והמגן יובל שפונגין שזומן לנבחרת יחד עם מגן אחר, רחמים צ'קול. נאתכו נחת לאחר שקבוצתו, רובין קאזאן, איבדה את הסיכוי לזכות באליפות רוסיה. היום נחתו גם אליניב ברדה, אלמוג כהן ורמי גרשון, שכולם שותפו במשחק האחרון של קבוצותיהם ודודו אוואט יגיע מחר.

דודו ביטון נעדר מהאימון הערב בשל משחקה של קבוצתו, הפועל פתח תקוה, מול סכנין. גילי ורמוט, ערן זהבי ובן שהר, ששיחקו אתמול מול בית"ר ירושלים, עורכים אימון קל. דני בונדר שנכלל בסגל ולא שותף אתמול, מתאמן כרגיל.

המשחק יהווה הכנה גם עבור המאמן לואיס פרננדז, שמחפש תגליות חדשות להרכב. הבלם רמי גרשון הוא זה שאור לפתוח לצד גל אלברמן, שינוסה כבלם. רחמים צ'קול צפוי לפתוח בעמדת המגן השמאלי, בעוד שיובל שפונגין עשוי לפתוח בצד ימין. אלמוג כהן, ביברס נאתכו ועומר דמארי צפויים להיות גם הם ב-11.

מאור בוזגלו, שחזר לסגל אחרי תקופה ארוכה שכללה גם פציעה לא קלה, אמר: "כיף להיות מוזמן שוב. החזרה לנבחרת כרוכה בהרבה מאוד עבודה קשה. אני מכיר הרבה מאוד שחקנים שעברו אותה פציעה כמו שאני עברתי ולא יצאו ממנה באותה צורה. גם בתקופה הכי קשה, שראיתי מבחוץ את הנבחרת, לא לשחק כדורגל היה מבחינתי הכי קשה. המשחק הזה יכול לגבש אותנו ולשפר את התיאום בין השחקנים".

ביברס נאתכו הוסיף: "גם כשלא הייתי בנבחרת המטרה שלי הייתה להיות פה. אני מקווה שהזימונים יימשכו. כל משחק הוא חשוב וכל מפגש הוא חשוב כי אנחנו לא מתראים הרבה. גם בשבילי המשחק חשוב בשביל הביטחון והמשחקים הגדולים בהמשך".

מחר תקיים הנבחרת שני אימונים, כשהאחרון יהיה האימון המסכם לקראת המשחק, שיהווה הכנה לקראת צמד המשחקים מול לטביה וגיאורגיה בחודש מרץ, כשעוד קודם לכן ייערך משחק ידידות מול נבחרת סרביה (9 בפברואר). נבחרת איסלנד נחתה אתמול ללא הבלם רגנר סיגורסון, בו מעוניינת מכבי חיפה. בנבחרת האיסלנדית סיפרו כי השחקן חלה בשפעת.

סגל הנבחרת: דודו אוואט, דודו גורש, דני בונדר, יובל שפונגין, רחמים צ'קול, רמי גרשון, אוראל דגני, גל אלברמן, אלמוג כהן, ביברס נאתכו, קובי דג'אני, גילי ורמוט, ליאור רפאלוב, ערן זהבי, בן שהר, אליניב ברדה, אלרואי כהן, מאור בוזגלו, עומר דמארי ודודו ביטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully